Gå til innhold

hfhfhf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle kan ha six pack jo. Bare å gå i underskudd av kolerier, trene styrke osv. Da får du det du vil ha. Når jeg sier styrke så tenker jeg ikke på biceps økter,mage og push ups. God gammeldags styrke økter, som knebøy, markløft og benkpress!

Lenke til kommentar

Litt, man vil ikke at den skal "vokse" Da blir den stående utover, man vil ha den sterk så den kan gjøre jobben sin som stabilisator. Man trener for eks ikke progresjon på mage.

Dvs er fettprosenten lav nok har "alle" en fin "6pac" og man må ikke trene for å få den frem som mange tror.

Grunnen til at de tror dette er pga treningen de innfører lager et kcalunderskudd = lavere fettprosent = trur de har trent magen frem i ren masse.

Endret av War
Lenke til kommentar

Er faktisk ikke alle som har muligheter for en six pack nei.

Satt faktisk og diskuterte dette med eksen for ikke så altfor lenge sida, og hun påpekte at jennifer lopez ansatte personlige trenere/kosthold, og greide aldri å oppnå målet sitt; six pack. Så je, der har du det, j-lo greide det ikke lol :p

men fra spøk til alvor, gjorde en del researches der og da. Og tro meg, gener har 95% å si på hvordan magen din ender opp på x-fettprosent. Linker gjerne til kilder i morra, da jeg er mindre trøtt.

(skal det nevnes at som six-pack, så mener jeg seks ruter plassert under hverandre i den berømte six pack formen, som påpekt over)

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Er den eneste måten å finne ut om man kan få sixpack på ved å trene? De med sixpack på skolen min har foreldre som ikke har det. Faren min er relativt tynn, men jeg ligner ikke i det hele tatt på han, verken i utseendet eller kropp (høyde først og fremst). Jeg har merket fremgang på trening, fått mer markerte mage og brystmuskler, og større armer. Kan det plutselig stoppe med fremgangen?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva du mener men for å få en framgang må du trene på et studio, ha et fornuftig program med progresjon og deloading samt ha et kcaloverskudd.

Da går neppe fettprosenten ned, og da vil heller ikke six-pac vises noe bedre.

Du kan holde kosten som den er og øke aktiviteten, dvs redusere fettprosenten men da stopper fremgangen opp i bygging av masse men du vil finne six-pacen.

Alle har det om fettprosenten blir lav nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...