Gå til innhold

Ny konsesjon for TV2. Er det nødvendig?

Anbefalte innlegg

Hei!

Denne artikkelen hevdar at det kan verte aktuelt med ny konsesjon etter at den noverande konsesjonen til TV2 går ut.

http://mobil.e24.no/medier-og-reklame/medi...icle3310718.ece

I det gamle analoge sendenettet måtte ein ha konsesjon for å få lov til å sende, men eg skjønar ikkje at det er noko aktuell problemstilling med parabol, kabel og eit digitalt bakkenett med ein drøss med kanalar. Kvifor skulle TV2 måtte søkje konsesjon, når f.eks. BBC World ikkje treng det? Eller er det kanskje slik at Giske har tenkt å gje den som får konsesjon betalt for å sende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo teoretisk mogeleg å krevje konsesjon for alle som skal sende i bakkenettet, enten dei er norske eller utanlandske. Og BBC World er jo ein av kanalane ein finn i det norske bakkenettet.

Dersom ein berre krev konsesjon for norske TV-selskap fell også TV3 ut, sidan dei så vidt eg hugsar held til i London. Men TV Norge held vel til her i landet?

Dersom ein berre krev konsesjon av "norske" selskap kunne ein jo også i teorien risikere at TV2 flytta hovudkontoret ut av landet for å sleppe unna.

Difor lurer eg litt på korleis Giske har tenkt å gjere dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...