Perril Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Heisann, Hvordan lager jeg en ny verktøylinje? Vil ha en på høyre eller venstre side som jeg kan ha snarveier på. Fins dette på win 7 eller må jeg ha et prog, hvilket er bra? - Perril Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Heisann, Hvordan lager jeg en ny verktøylinje? Vil ha en på høyre eller venstre side som jeg kan ha snarveier på. Fins dette på win 7 eller må jeg ha et prog, hvilket er bra? - Perril Søker du på dette underformuet så finner du svar. Det finnes faktisk flere tråder om det. Lenke til kommentar
Perril Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 ok, eneste jeg finner er hurtigstart greiene, vil ikke ha på start menyen, hvis du skjønner. på XP kunne man flytte denne til høyre,venstre eller øverst på skjermen. Lenke til kommentar
Perril Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Har prøvd google også seff men finner ikke noe der heller... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Da finnes det trolig ingen løsning på problemet ditt, så da har du to valg: 1. enten godta dette, og leve med den nye løsningen 2. prøve alt du kan for å finne en løsning, eventuelt kontakte Microsoft for å høre om det finnes en mulighet. Så blir du kanskje den første som kan poste en løsning på dette problemet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Virker som denne muligheten er totalt fjernet nå i Windows 7. Mulig også i Vista, men har ikke testet det der. Uansett finnes det andre løsninger som Rocket Dock f.eks. Bare søk etter application launcher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå