Grandmaster Gamer Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Etter å ha hørt mye positiv tilbakemelding om Mass effect, både her på forumet og i uttalige anmeldser. Bestemte jeg meg for å prøve Mass effect. Først kjøpte jeg spillet for Xbox 360, spilte litt og ble mild frustrert p.g.a uvant styring, jalla sci-fi navn som The Geth, Specter, "Artifacts" etc og siktingen på xbox kontrollen. Etter 2,3 timers spilling gikk jeg lei. Så prøvde jeg andre RPG spill istedet, hvor jeg også ble lei etter noen timers spilling ... Dette gjorde at jeg trodde jeg har blitt gammel og spilling var en kapittel som er game over i mitt liv. 96% av spillene jeg har spilt i de senere 6-7 årene, har jeg blitt lei etter noen timers spilling. Jeg savner den følelsen av å bli oppslukt av et spill, å sitte og spille i mange mange mange timer og tiden bare suser av gårde, natt blir dag, dag blir natt ... Så bestemte jeg meg for å prøve Mass effect igjen etter 1 år siden sist, men denne gangen på PC. Det endte med at jeg satt og spilte og spilte og ble HELT oppslukt pga historien og gameplay. Jeg rundet Mass effect etter 3 dager med INTENSIV spilling. Jeg satt og spilte Mass effect 9 timer kontinuerlig hver dag, i 3 dager! Ennå har jeg ikke fått nok og laget nytt karakter og er klar for andre omgang, på rappen! Dette er helt syk! Jeg mener Mass effect har den sykeste historen jeg har opplevd i spill noengang. Historien er så omfattende, godt gjennomtenkt og logisk iforhold til de spørsmålene jeg hadde i hodet mens jeg spilte. Gameplay er også bra med tanke på konsekvenser og utfallet på valgene man gjør i spillet. Alt i alt, Mass effect er en av de beste spillene jeg har spilt på lenge! Plutselig gikk det opp for meg at jeg er faen ikke gammel for spilling. Det er bare at det har kommet utrolige mange kjedelige spill i de siste 6-7 årene, hahaha!!! Så til spørsmålet: Hvordan tror du Mass effect 2 blir? Endret 8. oktober 2009 av Game-master Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Etter de videoklippene jeg har sett håper jeg utforsking av andre planeter skal bli betydelig bedre enn ME1, det ser virkelig ut som om de har designet et skikkelig landskap på planetene så man får den gode følelsen av å utforske og ikke bare noe du må gjøre. Jeg håper også at det blir mer variasjon i layouten på bygningene også, det ble litt mye av det samme. Selvfølgelig håper jeg på en drøss med sideoppdrag også. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Link til noen av de videoklippene? Gleder meg sinnsykt til toern. Blir så artig å se hvordan valgene mine i enern påvirker den nye historien! Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ta en kikk her, masse bra videoer og flere avslørelser om personer og handling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå