Tsjaizer Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Tidligere; "Er det noen som vet om det er mulig å installere openoffice i Windows 7? Får bare feilmeldinger og/eller "kinesiske" tegn når jeg prøver meg... Har igrunnen tenkt å bruke det midlertidig for så å kjøpe windows office. Er i stuss om jeg skal kjøpe det nå eller vente til windows office 2010 kommer. Noen som vet når det skal komme ut, og om det eventuelt er verdt å vente på? Takker for svar! " Noen som vet når windows office 2010 kommer? Endret 10. oktober 2009 av Tsjaizer Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 open office fungerer helt fint på win7 Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 open office fungerer helt fint på win7 finner ikke den varianten som passer i windows 7... har du linken til den? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 bare å laste ned til vanlig vista Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Office 2010 er ventet "i løpet av første halvår 2010" som det heter. Ikke noen klarere angivelser som er gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå