Gjest billo79 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 svært plaget med dette...noen som har noen gode erfaringer, tips? blir snart gal. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jester_* Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 har kronisk epididymitt, kan sikkert ikke sammenlignes... men jeg føler med deg, ingenting er gøy å slite med der nede! stå på Lenke til kommentar
Kyrk Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er mye den vestlige medisinske vitenskapen ikke vet. Selvfølgelig skal vi basere og stole på kunnskapen, men vi må også se på alternative behandlinger. Kontakt en homopat. Få råd og behandling og se om du merker forskjell. Du kan også se på hvordan de behandler slikt i østen. Hadde jeg vært deg hadde jeg sett på andre behandlingsmåter. Du har jo ingenting å tape. Jeg tror det er det eneste fornuftige jeg kan si. Men du må være skeptisk, for det er mange useriøse på markedet. Men en homopat kan gjerne være til hjelp. En akupunktør kan sikkert også være til hjelp for smertene. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Kontakt en homopat. Værsågod. Kast penger ned i toalettet, kontakt en homøopat. Benytter anledningen til å minne om at grunnkjernen i homøopati, er å tynne ut et giftstoff i vann, med så mye vann at giftstoffet ikke er målbart, og knapt nok finnes i en konstrasjon av et atom per tusen liter, så de lettlurte fjolsene som går på denne svindelen betaler for små flasker med vann og blir rett og slett lurt trill rundt. Endret 9. oktober 2009 av Ideal Lenke til kommentar
Kyrk Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kontakt en homopat. Værsågod. Kast penger ned i toalettet, kontakt en homøopat. Benytter anledningen til å minne om at grunnkjernen i homøopati, er å tynne ut et giftstoff i vann, med så mye vann at giftstoffet ikke er målbart, og knapt nok finnes i en konstrasjon av et atom per tusen liter, så de lettlurte fjolsene som går på denne svindelen betaler for små flasker med vann og blir rett og slett lurt trill rundt. La oss gjøre det helt klart, jeg er medisinstudent og støtter meg selvsagt til den vitenskapelige delen av medisinkunnskapen. Men hvis lengene sier at alt håp er ute. Hva skal du gjøre da? Du svartmaler situasjonen. Det er mange mennesker som mener at homopati hjelper, selv om det ikke er vitenskapelig bevist. Placebo kan gjøre en frisk. En kan rett og slett tenke seg frisk. Dette er vitenskapelig bevist. Så når det ikke er håp ut i fra den moderne vitenskaplige medisinen hadde jeg lett er håp. Skal man bare gi opp? Nei! Men jeg er enig at det er mye svindel og man skal være skeptisk til mange useriøse aktører på markedet. Lenke til kommentar
Gjest billo79 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 takk for svar. mm forsøkte akupunktur men ble litt for dyrt, og i tillegg at jeg tviler på om det hjelper har jeg foreløpig lagt det bak meg. mulig det er noe urter eller noe....alternativet er jo å kjøre vilt på med antibiotika over lang tid, og bare se. så blir vel til det, om dokteren er villig. noe de forleøpig ikke har visst. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kontakt en homopat. Værsågod. Kast penger ned i toalettet, kontakt en homøopat. Benytter anledningen til å minne om at grunnkjernen i homøopati, er å tynne ut et giftstoff i vann, med så mye vann at giftstoffet ikke er målbart, og knapt nok finnes i en konstrasjon av et atom per tusen liter, så de lettlurte fjolsene som går på denne svindelen betaler for små flasker med vann og blir rett og slett lurt trill rundt. La oss gjøre det helt klart, jeg er medisinstudent og støtter meg selvsagt til den vitenskapelige delen av medisinkunnskapen. Men hvis lengene sier at alt håp er ute. Hva skal du gjøre da? Du svartmaler situasjonen. Det er mange mennesker som mener at homopati hjelper, selv om det ikke er vitenskapelig bevist. Placebo kan gjøre en frisk. En kan rett og slett tenke seg frisk. Dette er vitenskapelig bevist. Så når det ikke er håp ut i fra den moderne vitenskaplige medisinen hadde jeg lett er håp. Skal man bare gi opp? Nei! Men jeg er enig at det er mye svindel og man skal være skeptisk til mange useriøse aktører på markedet. Du som legestudent av alle bør jo være skeptisk til Homeopati. Det er ikke veien å gå hvis man lider av ting som den moderne medisinen ikke har noen kur for. Dette med at kroppen kan kurere seg selv er veldig interessant, men det å gå til en homeopat vil ikke gjøre noen forskjell fra eller til. Klart man skal ikke gi opp, men det er viktig å sette seg inn i den alternative medisinen. Nå er ikke dette en tråd der man skal diskutere homeopati, men linker likvel til denne videoen, verdt å se. James Randi snakker om Homeopati. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 takk for svar. mm forsøkte akupunktur men ble litt for dyrt, og i tillegg at jeg tviler på om det hjelper har jeg foreløpig lagt det bak meg. mulig det er noe urter eller noe....alternativet er jo å kjøre vilt på med antibiotika over lang tid, og bare se. så blir vel til det, om dokteren er villig. noe de forleøpig ikke har visst. Det går an å ha f ex Klamydia og ikke få utslag på tester. Dette vil kunne gi problemer med prostata. Da er det såfall 2 uker Vibramycin, for å være helt sikker. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 svært plaget med dette...noen som har noen gode erfaringer, tips? blir snart gal. Hei. Har legene forklart om det underligger noe grunn til "din" kronisk prostatitt? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvis du vil sjekke litt mer opp ang. bakgrunnen for homøopati kan du lese litt her: http://syntropi.no/showpage.asp?fileId=287&id=197 Utdraget fra boka er skrevet av en norsk lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå