Kazooo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg skal kjøpe meg oppvaskmaskin. Jeg har allerede en vaskemaskin stående på kjøkkenet som er koblet til vann. Den har også en avløpsslange. Begge er under kjøkkenvasken. Se bildene under. Jeg skal kjøpe meg en oppvaskmaskin også. Kan jeg kjøpe et T-stykke av noe slag eller noe annet for å koble oppvaskmaskina på samme vannslange og vannavløp som vaskemaskina? Vannslangen: Avløpslangen: Lenke til kommentar
Ansats Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ja dette er ikke noe problem.Ta bildene med til en rørlegger så ser han hva du må ha av deler.Bare ta mål av kobberøret utvendig at du får rett dimensjon på T-røret. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Standard 3/8 kobling på vaskemaskinen.. Fungerer nok fint det i normale tilfeller, har du dårlig trykk i vannledningen så kan det hende at det ikke er så lurt. Du trenger uansett en forgrening, kjøpte slik hos en rørlegger i messing for moren min da hun skulle ha to vaskemaskiner på samme uttak. Kostet ca. 300 kr. Vedrørende kloakk/ avløp så ta gode bilder og ta det med til rørlegger (husk mål på rør), så finner de nok en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå