passionpit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Frustrert nå altså. Kjæresten min gjennom 2 år sier han hater å kysse. Jeg var ikke klar over dette før noen måneder siden, men har alltid merket det var noe galt. Når jeg tok det opp sa han at han bare ikke likte det, det var noe han bare forbindet med sex, og han ville ikke gjøre det ellers. Det skulle da bare mangle at kjærester likte å kysse hverandre, eller er det bare jeg som tar feil? Vi har det ellers utrolig bra og det er ingenting å klage på . Utenom dette da. Han ga meg forklaringen at han ikke likte det pga han ble utålmodig og ville bare bli ferdig. Unnskyld meg, men da ble jeg ganske fornærmet, bli ferdig? Å kysse skal være noe du gjør for å holde lidenskapen i et forhold oppe, og lidenskap har vi mer enn nok av, er bare bekymret over at han ikke liker noe jeg virkelig ELSKER. Jeg setter det like høyt som sex, og er så frustrert over at han ikke liker det noe særlig. Han sier til meg at det er ikke noe vi kan gjøre med det, han liker det rett og slett bare ikke! Noen andre med lignende opplevelser som kan fortelle meg om jeg rett og slett krever for mye eller om han er på villspor? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg liker heller ikke å kysse. Synes ikke det er spesielt digg, og synes tungekyss bare er ekkelt. Vet ikke hvorfor, dog. Det bare er sånn. Hver sin smak, I guess? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ta igjen med samme mynt. Si at du rett og slett ikke liker sex for tiden. Han må ha ett feil syn på dette?? Elsker han deg virkelig? Jeg hadde selv problemer med en mann som alltid tok ett kyss som invitasjon til sex, noe som var utrolig slitsomt. Skulle så ønske jeg fant noen som likte å kysse for å kysse, ikke for å komme til "målet" som dessverre ofte er sexen. Kysser dere under sex? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke bare han nei. Jeg setter faktisk mer pris på en god klem. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Var ei kjerring som ikke likte å suge. Ville ikke engang at jeg skulle suge hu.... Så gjorde det like godt slutt med a. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ta igjen med samme mynt. Si at du rett og slett ikke liker sex for tiden. Han må ha ett feil syn på dette?? Elsker han deg virkelig? Nei, dette blir for tåpelig. At han ikke liker å kysse har da vitterlig ingenting med kjærlighet å gjøre. Det har ikke noe med "syn på saken" å gjøre. Liker man det ikke, så liker man det ikke. Snakk om å blåse saken ut av alle tenkelige proposisjoner. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 den som ikke vil den skal. Lenke til kommentar
passionpit Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Huff, jeg skulle virkelig ønske han av og til bare ønsket å kysse for å kysse. Men så har det seg sånn at vi ihvertfall har sex daglig, ofte mer, og da kysser vi mye under akten. Men det skulle da gått an å kysse litt utenom dette også? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er en gutt, og jeg elsker å kysse. Men om han faktisk fokuserer på kjærligheten så går jeg utfra at det ikke blir så viktig. Men jeg ville nok heller ha hatt en kjæreste som liker å kysse. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Folk er forskjellige, og folk liker forskjellige ting, til forskjellige anledninger. Noen liker kyssing i all offentlighet, noen liker kyssing ofte men kun i privaten, andre liker kyssing kun i forbindelse med sex, og noen liker ikke kyssing i det hele tatt. Og alt er like normalt. Selv er jeg veldig fan av kyssing, og synes det er en naturlig og viktig del av et forhold.. Anytime, anywhere! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Beklager off topic men må bare kommentere denna: Var ei kjerring som ikke likte å suge. Ville ikke engang at jeg skulle suge hu.... Var du ilag med en transe eller ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Synes det er merkelig å ikke like å kysse! Det er jo kjempekoselig! Jeg er ikke stor fan av tungekyss (frenchkiss), men det har rett og slett med at veldig få av de jeg har kysset ikke var noe flinke (kan godt være at jeg også har vært litt av problemet) Men jeg synes at kyss hører sammen gjevnlig i et forhold, både offentlig og privat. Trenger absolutt ikke å føre til noe tiss i mus! Lenke til kommentar
Gjest Guest_m_* Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei, Jeg liker ikke å kysse "for mye". Det blir litt for følelsesløs for meg om man skal kysse hverandre hele tiden. Det har ikke mye kjærlighet å gjøre, men heller hvordan man foretrekker å vise det. Småe ting som å kose med hendene, armen, en klem, ta på håret osv kan også være ting man gjør for å vise at man er glad i personen. Det var også i et annet forhold jeg hadde da jeg rett og slett ikke likte "smaken" på munnen hennes, og det igrunn var litt vanskelig og fortelle henne Dersom det er du som tar initiativ til kyssing hele tiden kan det også bli litt plagsomt. At han fortalte deg at han ikke likte å kysse er jo et godt tegn på at dere greier å kommunisere bra med hverandre. Prøv å vis at du er glad i han på andre måter, og kanskje han vil like å kysse igjen etter en liten kysse-tørke-periode. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Var ei kjerring som ikke likte å suge. Ville ikke engang at jeg skulle suge hu.... Så gjorde det like godt slutt med a. kan forsovidt forstå at hu ikke vil at du skal suge hu, for om du suger på en jentetiss har du alvårlig missforstått et par ting og burde gå tilbake til skolebenken. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Var ei kjerring som ikke likte å suge. Ville ikke engang at jeg skulle suge hu.... Så gjorde det like godt slutt med a. kan forsovidt forstå at hu ikke vil at du skal suge hu, for om du suger på en jentetiss har du alvårlig missforstått et par ting og burde gå tilbake til skolebenken. jaha? Jeg har alltid fått høylytt applaus! :> Men det går selvfølgelig ann å gjøre det feil Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ta igjen med samme mynt. Si at du rett og slett ikke liker sex for tiden. Han må ha ett feil syn på dette?? Elsker han deg virkelig? Jeg hadde selv problemer med en mann som alltid tok ett kyss som invitasjon til sex, noe som var utrolig slitsomt. Skulle så ønske jeg fant noen som likte å kysse for å kysse, ikke for å komme til "målet" som dessverre ofte er sexen. Kysser dere under sex? Idiot. Dette er totalt subjektivt, og å holde tilbake sex for å 'ta igjen' er totalt meningsløst. Jeg hadde slått opp på flekken hvis exen min hadde oppført seg såpass barnslig. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ta igjen med samme mynt. Si at du rett og slett ikke liker sex for tiden. Han må ha ett feil syn på dette?? Elsker han deg virkelig? Jeg hadde selv problemer med en mann som alltid tok ett kyss som invitasjon til sex, noe som var utrolig slitsomt. Skulle så ønske jeg fant noen som likte å kysse for å kysse, ikke for å komme til "målet" som dessverre ofte er sexen. Kysser dere under sex? Idiot. Dette er totalt subjektivt, og å holde tilbake sex for å 'ta igjen' er totalt meningsløst. Jeg hadde slått opp på flekken hvis exen min hadde oppført seg såpass barnslig. Oioi, navnekalling faktisk. Slå opp på flekken også gitt? Jaja. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 french'ing rocks, men ikke nekt han sex, da dumper han deg eller er utro.. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Sexnekt er ikke veien å gå, det er iallfall helt sikkert. Har han bein i nesa så slår det neppe godt ut for din del. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Var ei kjerring som ikke likte å suge. Ville ikke engang at jeg skulle suge hu.... Så gjorde det like godt slutt med a. vet ikke om du hadde likt å få en pikk døtta inn og ut av kjeften så jævlig godt selv... ikke det at jeg har prøvd men høres udigg ut...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå