Gå til innhold

Operation Flashpoint 2 Dragon Rising ( PC ) Samletråd

Anbefalte innlegg

Ja da er det ikke lenge til Operation Flashpoint 2 kommer ut! Jeg gleder meg som en liten unge rett før pakke åpningene på selveste julaften!

operation-flashpoint-2.jpg

Dette skal vist være de ofisielle datoene : Release date(s) October 15th, 2009 (AUS) October 9th, 2009 (UK)[2]

October 8th, 2009 (EU) October 7th, 2009 (CAN) October 6th, 2009 (US)

Diskuter!

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg jeg også! Men har sett så masse forskjellige releasedatoer :s Når kan man regne med og se det i butikkhyllene her til lands?

Det skal komme i morgen, jeg skal selv bestille det fra England ( Amazon eller play.com) å der har jeg fått beskjed at det kommer ut den 9 oktober så jeg holder meg til det.

Lenke til kommentar

Hva som er problemet til OFP2 vs. ARMA er at ARMA er hundre ganger mer komplisert (dermed også mer bugs siden kodene er mer avanserte) når det kommer til Al botter hvor mange som kan være på serveren+botter (63 stk er ikke mye for et spill som er reklamert som et realistisk spill) samtidig osv. I arma2 skjer det ikke det samme på nytt og på nytt hver gang reagerer bottene annerledes noe som er veldig vanskelig å kode inn mens i OFP2 så har du trigger soner der du vil hele tiden møte på nye botter som spawner på de samme plassene. OFP er et greit bra spill som ligger i en grøft mellom ARMA2 og Battelfield2 som ikke er super realistisk som ARMA2 og heller ikke har den ekstreme modifikasjons featuren som ARMA2 har. Men det er mer realistisk enn Battlefield2, men den har for mange svakheter i Al og gjennomførelsen av hele spillet til å bli kalt en Milsim eller en virkelig oppfølger av det gamle operation Flashpoint.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Veldig gøy å spille co-op, og å kødde med noen venner i flerspillerdelen.

Men ellers syns jeg det er ganske tamt. Å spille på internett med andre folk er virkelig ikke noe å skryte over. Connection lost, failed to connect, blablabla. Og ikke minst irritasjonen over å sitte i en "lobby" med 20 spillere hvor 2 tyskere ikke forstår hva "ready" betyr. Den tosken som syntes "vente på at alle skal bli klare"-systemet på servere med over 6 spillere på var en god idé burde bli kastrert.

Dessuten er menysystemet helt ubrukelig. Å måtte vente på en fancy overgangseffekt HVER ENESTE GANG man trykker på noe begynner å bli noe plagsomt etter den tjuende gangen. Spesielt om jeg bare vil gjøre noe kjapt. La oss si jeg vil spille online:

Trykk enter for å få frem hovedmenyen, vent på kul overgangseffekt, trykk multiplayer, overgangseffekt, trykk pa online, overgangseffekt, trykk paa log in, vent pa a fa logget inn, trykk pa "browse servers", men ops! Du bommet og trykte paa quick match i stedet for, og naa maa du vente pa at den skal bli ferdig aa lete. Jippi!

Lenke til kommentar
Jeg for min del syntest at OFP2 grusa Arma II til de grader. (men så har ikke jeg prøvd det etter første update, da var det fortsatt uspillelig)

Det må du forklare litt nærmere. Er et rent underholdningsmessig eller er OFP2 en bedre "krigssimulator"?

Hvordan er egentlig OFP2 med tanke på realisme? Er det nærmere CoD4 enn ArmA?

Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre: Hvordan har Dagbladet egentlig testet spillet?

Likene forsvinner jo ikke, har flere ganger stått lenge og skutt, og når jeg endelig går inn i leieren dems så hører jeg flere ganger noen si "Body found, one of theirs".

Uansett, spillet oppfylte mine krav. Det er en stund siden noen spill gjorde det :D

Lenke til kommentar
Jeg for min del syntest at OFP2 grusa Arma II til de grader. (men så har ikke jeg prøvd det etter første update, da var det fortsatt uspillelig)

Det må du forklare litt nærmere. Er et rent underholdningsmessig eller er OFP2 en bedre "krigssimulator"?

Hvordan er egentlig OFP2 med tanke på realisme? Er det nærmere CoD4 enn ArmA?

Det har ingenting paa ArmA 2 naar det gjelder realisme. Definitivt naermere CoD4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...