S. Vega Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 En liten diskusjon i "Filmprat"-tråden oppmuntret meg til å starte denne tråden. Hvem er den aller peneste, mest sexy skuespilleren? Den eneste regelen er at de må være pene I DAG, det hjelper ikke hvor enn deilige de var på sin tid på 50-, 60-, 70-tallet, hvis de ligner noen uttørkede mumier nå (så sant du ikke synes gamle damer er pene. Da kan du trekke dem inn hvis du vil, men det hadde vært fint med et bilde til dokumentasjon). Jeg vil nominere Kate Beckinsale, Jennifer Love Hewitt og Kaley Cuoco. Alle meget pene skuespillere. Jeg regner med at CypheroN vil hevde at Penélope Cruz er den peneste skuespilleren? Fordi man har større sjangs på de nå...? Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Wes Bentley. Enough said. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Er enig med at Kate Beckinsale og Kaley Cuoco er dyktige skuespillere (og super hot) men Jeniifer Love Hewitt har jeg aldri hatt sansen for. Summer Glau, likte henne veldig godt i Firefly. Rachel Bilson, jææævla deilig dame, hvor henne skuespiller egenskaper havner er jeg litt usikker på, kanskje middels god skuespiller. Synes at Angelina Jolie er en dyktig og pen skuespiller, samme med Charlize Theron. Endret 4. desember 2009 av Léon_ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg synes Evanna Lynch, som spiller b.l.a Luna Lovegood i Harry Potter filmene er ganske pen jeg. Si jeg har dårlig smak om du vil, jeg bryr meg ikke. Endret 4. desember 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg viderefører pedotendensene kimmag påbegynte og høyner med Carlie Westerman, for min del kjent fra Me And You And Everyone We know. Veldig feil å si sexy, men fy fankern hu er sjarmerende søt. Dakota Fanning meg i toern! Endret 5. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Claudia Schiffer er fortsatt like blodheit som på 90-tallet Så har vi jo Anna Friel, etter å ha sett Pushing Daisies, har jeg fått en ting for henne Og Nigella Lawson. Greit nok, hun har store bryster, men jeg har forelska meg i kokkeleringa og ansiktet Likte Salma Hayek godt også, men skeptisk til silikonen Endret 5. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Scarlett troner øverst hos meg. Helt unik er hun. Har sett alt for mange filmer ene og alene fordi hun er med. Zooey Deschanel ble nevnt. Hun er nydelig. Mia Kirshner må også nevnes. De som har sett The L Word vet hva det er snakk om. Jeg smeltet i første sesong. Hun (karakteren) mistet litt det jeg falt for i de neste sesongene, men hun har en magisk effekt uansett. Kirsten Stewart var rimelig heit i Into the Wild. Fikk lyst å bare hoppe inn i filmen og ikke dra til Alaska. Hayden Panettiere er nærmest perfekt. Tror hun drar en del seere (inkludert meg) til Heroes som jo har tapt seg i det siste. I tillegg er det mye gull i de som er postet fra før. Dette er ikke lett. Kom visst på Freida Pinto: Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg viderefører pedotendensene kimmag påbegynte og høyner med Carlie Westerman, for min del kjent fra Me And You And Everyone We know. Veldig feil å si sexy, men fy fankern hu er sjarmerende søt. Dakota Fanning meg i toern! Hei, hei! Jeg er bare 16 Lenke til kommentar
Hebzibah Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Litt skuffa over at ingen har nevt Johnny Depp <3 Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg viderefører pedotendensene kimmag påbegynte og høyner med Carlie Westerman, for min del kjent fra Me And You And Everyone We know. Veldig feil å si sexy, men fy fankern hu er sjarmerende søt. Dakota Fanning meg i toern! Hei, hei! Jeg er bare 16 Og Evanna Lynch er faktisk 18, haha. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Erica Durance. Nammnamm! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Damn! Nå må jeg nesten se Smallville. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Smallville ruler gata da! Spesielt sesong 1-4. 5 og utover ses kun for scener med kjære Erica. Da spesielt én strippescene i sesong 5! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg så heller noen fine klipp med henne i serien på youtube så nå slipper jeg å se det Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Mila Kunis også har jeg egentlig veldig sansen for Emma Stone. Hu er kanskje ikke klassisk pen, men fy for en sjarm.. Hu gjør seg bedre på levende bilder enn stillfoto, men her er hu uansett: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Vet det er mange her inne som har sett, og digger, Twin Peaks og da kan man ikke unngå å legge merke til Sherilyn Fenn. Eller bli forelsket i henne. Etter å ha sett Mulholland Falls tidligere i dag kom jeg også på Jennifer Connelly. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Zooey Deschanel Jessica Alba Emma Stone Paris Hilton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå