magnusbe Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Manx har nok fasiten. Eg vil likevel få nemna Milla Jovovich og keira Knightley, berre for å visa mitt eklektiske syn. Og Rosario Dawson. Endret 12. oktober 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Min stemme går til R. Jeremy, tidenes tøysemikkel. Han har en magisk karisma de fleste andre ikke har noen sjanse til å matche. Emnetittelen gjekk deg hus forbi? "Hvem er den aller peneste, mest sexy skuespilleren?" Fantastisk naturlig skjønnhet. Var ikkje lett dette med navn? Stacy Keibler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hayden Panettiere Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Emnetittelen gjekk deg hus forbi? "Hvem er den aller peneste, mest sexy skuespilleren?" Ekte skjønnhet kommer innenfra. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Nei, det er bare noe stygge mennesker sier. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fasit! Damn, you beat me to it. Monica Bellucci er for meg vinneren. Nei, det er bare noe stygge mennesker sier. lol Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Før hun ble for gammel. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Yvonne Strahovski Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva med Miley Cyrus? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kristen Stewart Hun bidro sterkt til at jeg så Twilight andre gangen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva med Miley Cyrus? Srsly? Kan ikke sammenlignes med Audrey Hepburn, Penélope Cruz og de derre. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Alt for mange der ute, men det første jeg kom på var Kate fra Lost - Evangeline Lilly. Må også nevne Meadow fra the Sopranos - Jamie-Lynn Sigler. Som sagt, mange flotte kvinnelige skuespillere der ute, men måtte bare nevne noen som ikke var nevnt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Må også nevne Meadow fra the Sopranos - Jamie-Lynn Sigler. Som sagt, mange flotte kvinnelige skuespillere der ute, men måtte bare nevne noen som ikke var nevnt. Eller denne skjønnheten fra Sopranos. En av de bedre 35+ jentene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hun var sleten i trynet. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Haha, Kristin Stewart er hawt, men problemet jeg har med henne er at hun ser ut som hun er dopet 100% av filmen, i omtrent alle filmer. Blir bare for dumt. Ser jo ut som den retarden... (Men hun kan være überhawt i mange scener.) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hun var sleten i trynet. Ja, heitere i sesong 1 av Sopranos, og det er jo ti år siden. 1999: Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hun er ikke deilig, hun ugh... ser hore ut i alle sesongene av Sopranos (i karakter selvfølgelig) men aldri turn on... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hun er ikke så verst. Men som alle vet er Penélope dronninga. ;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå