Aksel114 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 jeg er da ungdom, og har lyst til å få mer hår på kroppen. Har hår under armene, skrittet, pittelitt på magen og 2 hår på brystet. noen som hvet hvordan man kan få mer hår på kroppen? en måte som går fort.. eller, få hårene til og vokse fortere, siden har en del på magen men er ikke synli pga er for korte. men ja, de er svarte..... lol.. litt random spørsmål... men hvis noen hvet, POST:D:D Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tid ... Kunne skrevet et langt innlegg om akuratt hva du spør om, men nei... Tid ! Lenke til kommentar
Looke Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 skal ikke ølgjær øke hårvekst ? vurderer selv å starte med ølgjær for å få mer skjeggvekst Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du kan alltids begynne med anabole steroider. Det er jo kjent at testosteron øker hårveksten. Og hvis du ikke vil dope deg, kan du jo gjøre som alle andre, og la puberteten gjøre seg ferdig. Det burde nok fikse problemet. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) kk, takk for svar. vil ikke anabole steroider:S ser på det som farli:P Endret 9. oktober 2009 av Aksel114 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Flink gutt! Så, vent heller til puberteten har gjort jobben sin, du. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 hjelper B vitamer for økt skjegg vekst? eller.. og drikke mye øl? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 mye protein, vil ikke det øke hårvekst da? men du, hvorfor vil du ha mer hårvekst? Er ikke så mange som passer med det Har selv prøvd.. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) hvet egentli ikke helt.. har lyst til og vær litt fremfor de andre i klassen min men har 3 KG protein pulver stående. bygget en del muskler før, men har slutta kanskje jeg skal begynne med protein pulveret igjen da? smaker jo piss da:D Endret 14. januar 2011 av Aksel114 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har ikke all verdens peilig om protein drikk/pulver, men jeg kan anbefale jordbær smak foran alle? hmm, er jo alltid greit å ha litt på brystet, men lite i trynet er greit syns jeg, da slippper man å barbere seg Du får se selv Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 tiltak med hår i trynet. Fant ut at jeg skal gro et skjegg nå. Så slipper jeg å ta det hver dag. Eller hver tredje dag som jeg pleier å gjøre pga det er kjedelig! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvor gammel er du? Ut fra brukernavnet ditt gjetter jeg 14, og du er derfor advekat utviklet i forhold til alderen din. Ta tide til hjelp, vi utvikler oss alle forskjellige Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 yeah er 14 snaart 15 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Vent 5år, kanskje 10, har det ikke endret seg da må du nok bare godta at det er slike gener du har blitt gitt. Det er ikke mange i en alder av 15år som har skjeggvekst(annet enn dun) og hår på brystet :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå