Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjerm ->Skjerm død på bærbar->Rare tegn på ekstern skjerm. WTF?

Anbefalte innlegg

Maskin: Acer Aspire 5671 AWLMI.

Får ikkje liv i skjermen på den bærbare maskina mi. Har fått blåskjerm eit par gonger før, men då har eg berre restarta og då eg har funka.

No fekk eg blåskjerm og skjermen blei svart. S-video-utgangen fungerer sånn halveis.(Enkelte av orda blir helt feil. Det blir andre bokstavar og tegn. Både under oppstart og under windows-installasjon.

Fekk installert windows på nytt og får no starta opp begge installasjonane, men eg får kun bilde gjennom ekstern skjerm. Er det skjermen som har tatt kvelden? Ein kontakt? Kva skjer?

Noken som veit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan nok vere mykje som speler inn, men personleg vil eg nok tru at det berre er dårleg kontakt ein plass. Skal ikkje sei for sikkert, men eg trudde då ikkje ein LCD berre slutta å verka pang ein dag. Men det kan jo vere.

Du kan nok prøve å opne maskinen sjølve for å sjå og presse kablane betre samen (kan jo vere dei har slitt seg løs ein ein opner og lukker maskinen mykje), men eg ville nok heller å satsa på å tatt det på reklamasjon. Den gjeld i 4 år trur eg, så med mindre du har gjort noko gale (type tømt kaffe i maskinen, mista den i golvet eller liknande) trur eg nok det går på denne. Kontakt butikken.

Lenke til kommentar

Ja eg må vel ta det med butikken. Men det passar jævlig dårlig med ødelagt data midt i eksamenstider, så eg får vurdere om eg tar sjangsen på å (som du seier)åpne den opp. Mistar vel forresten all rett til å reklamere då?

Skjermen gjekk btw frå 100% fungerande til 0% fungerande. Heilt svart og dau.

Lenke til kommentar

Ja er det ikkje typisk! Du har ikkje ei anna maskin du kan bruke medan du venter då?

Som C-angel nemner kan det nok vere interne komponenter óg. Det kjem aldri på ei passande tid dette her, får berre håpe dei er kjappe (noko dei somregel ikkje er).

Opner du maskinen mister du nok moglegens reklamasjonen ja. Sjølv om du forstår deg på innhaldet. Då har dei plutseleg ein god grunn til å setje seg på bakbeina - noko dei ofte gjer når dei kan sleppe unna. Dei får jo ikkje anna enn utgifter på å reparere noko - det handler alt om penger her i verda. Nei men frå kloke ord til blodig alvor:

Kontakt butikken så snart som mogleg - jo før jo heller. Då kjem jo maskinen raskare att. Høyr om det ikkje er mogleg å få noko kjappgang i det, og om du eventuelt kan låne ein maskin medan du venter. Det får du nok ikkje, men ein kan jo iallefall spørje. Forklar situasjonen din. Smør på. Sympatiets normer kan óg seire.

Lenke til kommentar
Snip

Jau, dette er heilt tpyisk. Får vel prøve å bruke skuledatamaskiner framover. Men det passte vanvittig dårlig altso.

Trur eg droppar å prøve å fikse sjølv, får håpe butikken får litt fortgang i ting, sjølv om det sannsynligvis ikkje skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...