Narsissisten Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ordla meg litt feil når jeg sa "sosiale sammenhenger", men du forstår likevel poenget mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei, jeg går i 10'ende. Jeg har et normalt liv. Er ikke super kul, men heller ikke noen taper. Og har nok av venner. P Mange hær syns kanskje jeg er kjempe teit for og spørre dette spørsmålet. Men jeg håper dere kan hjelpe både meg og andre som kanskje er i lignende posisjon. Dette spørsmålet er rettet til de som har gått på skole og går. Fint om dere kunne fortelle litt om ting som gjør en person til en "kul" person alle vil henge rundt, og jentene starter samtaler med. Jeg er sikker på at alle hær vet et og annet tips om og bli kul/ lagt merke til på u-skole/vgs. Ble rotete, men spørsmålet mitt er om dere har tips til og bli en kul og hyggelig person jenter (og gutter) vil henge rundt og prate med. Starte samtaler med. osv. Hoved spørsmålet er vel hvordan man får oppmerksomhet fra jenter på en FLØRTETE og bra måte, og ikke på en kompis måte. Sliter med det... Hvordan kan man "bli" den personen som ikke er klengete og jenter kommer TIL. Visst jeg skal si hva jeg mener så lyder det slik. De som var "kule" på skolen er de som tjener minst.... Det beste er vell bare og "late" som om du er kul og driter i skolen og god i en idrett. Men egentlig så bryr du deg om skolen og du har gode karaktere. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Norge er det landet der det er minst forskjell på lønningene mellom uskolerte og lærde med universitetsutdannelse. I snitt tjener en person med bachelorgrad bare 100 000 mer i året enn en med fullført vgs(mener jeg å huske). Endret 30. oktober 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 mye er vel allerede sagt. jeg tror helt ærlig trikset er å gi slipp på hele tanken om å være populær... du trenger bare ambisjoner, selvsikkerhet og en etisk kode som du følger. ikke sleng dritt om andre for å passe inn eller noe sånt piss... Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 For å være kul på ungdomsskolen så må du være sånn som meg. Da kommer du til å være kul resten av livet ditt også Husk å gå i gule klær, gult er kult Lenke til kommentar
same2002 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 hei, jeg vet en ting og de er at mane skal stole på seg kjøle 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 dem som prøver for hardt blir aldri kule. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hvis ikke TS har blitt kul på de 7 årene siden tråden ble opprettet så er alt håp ute 1 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 hei, jeg vet en ting og de er at mane skal stole på seg kjøle Hei, jeg har en mistanke om at du kanskje brukte så mye ressurser på å være kul på skolen, at du glemte å følge med i timene. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Til andre som lurer på det samme, så er det bare å ha dårligst mulig holdninger og generelt være et 100% shitty menneske. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå