huskestue Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har stripet blondt hår fra før, men det har vokst ut mye, og har ca 7 cm ettervekst. Jeg har veldig lyst til å farge håret blondt igjen, selv, men er usikker på dette, siden jeg er redd for at fargeforskjellen fra det fargede til det "nye" kommer til å bli veldig forskjellig! Tips til hvordan jeg skal gjøre det? Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har stripet blondt hår fra før, men det har vokst ut mye, og har ca 7 cm ettervekst. Jeg har veldig lyst til å farge håret blondt igjen, selv, men er usikker på dette, siden jeg er redd for at fargeforskjellen fra det fargede til det "nye" kommer til å bli veldig forskjellig! Tips til hvordan jeg skal gjøre det? Hjemmefarging er enkelt og greit, men du burde få noen til å hjelpe deg. Ved bleking burde du først ta etterveksten, og så sjekke etter fem, ti, osv. minutter til det er like lyst som det håret du ikke har tatt enda. Så tar du i fargen i resten av håret Håper det hjelper ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå