Wubble Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Trenger en prank jeg kan gjøre mot broren min. Jeg har tråkket på et par musefeller som han har lagt ut nå, og trenger en aldri så liten hevn. Noen idèer? Har huset for meg selv et par timer nå, så jeg kan gjøre klart noe nå, trenger bare en idè Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Her er noen ideer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1134918&hl= Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Finn noe hundebæsj, bland det sammen med alt for gammel melk og bland det godt i hurtigmikseren. Stå så i et vindu over inngangsdøren og vent til broren din kommer hjem, og hell det over ham. Bruk gjerne ditt eget/andres sæd i blandingen for å gjøre det hele ekstra ekkelt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sprett forsiktig opp sømmen i jakka hans. Legg inn X antall reker. Sy forsiktig igjen. Heng jakka tilbake på plass. Vent noen dager. Spør han om han ikke burde ta seg en dusj snart, for han lukter jævlig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 gjør noe lignende bare revefelle istedenfor en musefelle Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ptff, like greit å ta den helt ut: Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Finn noe hundebæsj, bland det sammen med alt for gammel melk og bland det godt i hurtigmikseren. Stå så i et vindu over inngangsdøren og vent til broren din kommer hjem, og hell det over ham. Bruk gjerne ditt eget/andres sæd i blandingen for å gjøre det hele ekstra ekkelt Hadde jeg blitt utsatt for noe sånt så hadde jeg faktisk myrdet personen som gjorde det mot meg. Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ville du også tatt ut hodeskallen på personen og stukket penisen din gjennom øyehullet? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Såfall ikke den første personen som har funnet på noe sånt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ville du også tatt ut hodeskallen på personen og stukket penisen din gjennom øyehullet? Haha:P Husker den der! Episk, men samtidig ekkelt Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jess, fulgte selv med på tråden og trodde ikke mine egne øyne! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 For dere som ikke vet hva de prater om. Advarer, det er akuratt som beskrevet ovenfor. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvis du ikke har funnet en bra prank enda så har jeg en fin en for datamaskiner. 1. Vær i windows uten å ha åpnet et eneste program - altså en ren skjerm. 2. Trykk Ctrl + PrtSc. Det betyr at du tar et bilde av skjermen som den er. 3. Åpne paint og trykk Ctrl + V. Bildet av skjermen limes inn. 4. Lagre bildet i "Mine Dokumenter" eller annet ønsket sted, bare ikke på skrivebordet. 5. Åpne bildet og sett det som skrivebordsbakgrunn. Hvis det ikke er strukket ut, trykk på "strukket" slik at bildet dekker hele skjermen. 6. Høyreklikk på skrivebordet ditt, trykk "Vis / View" og HUK AV "Vis skrivebordsikoner / Show Desktop Ikons". 7. Nå vil ikke ikonene som "Min Datamaskin" og "Papirkurv" være tilgjengelig på skrivebordet, men fordi du har tatt et bilde av skrivebordet slik det var vil det jo se ut som de er der allikevel. 8. Litt ekstra gøy kan du gjøre det ved å gjemme startlinja og, ved at den glir ned via en "auto-hide" funksjon. Men dette finner folk ut etter litt tid, så det er gøy bare en kort tid. Men folk vil fortsatt klikke i vinkel fordi de ikke kan trykke på Internett-ikonet, Min datamaskin eller Spotify-ikonet. Max artig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Eller ctrl + alt + delete og avslutt explorer.exe. Da finner han ikke startlinja heller^^ Lenke til kommentar
SCV Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 For dere som ikke vet hva de prater om. Advarer, det er akuratt som beskrevet ovenfor. Ok, Jeg er ganske kvalm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå