Gå til innhold

Trenger en "prank"

Wubble

Anbefalte innlegg

Trenger en prank jeg kan gjøre mot broren min. Jeg har tråkket på et par musefeller som han har lagt ut nå, og trenger en aldri så liten hevn. Noen idèer? Har huset for meg selv et par timer nå, så jeg kan gjøre klart noe nå, trenger bare en idè :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finn noe hundebæsj, bland det sammen med alt for gammel melk og bland det godt i hurtigmikseren. Stå så i et vindu over inngangsdøren og vent til broren din kommer hjem, og hell det over ham. Bruk gjerne ditt eget/andres sæd i blandingen for å gjøre det hele ekstra ekkelt :)

Lenke til kommentar
Finn noe hundebæsj, bland det sammen med alt for gammel melk og bland det godt i hurtigmikseren. Stå så i et vindu over inngangsdøren og vent til broren din kommer hjem, og hell det over ham. Bruk gjerne ditt eget/andres sæd i blandingen for å gjøre det hele ekstra ekkelt :)

Hadde jeg blitt utsatt for noe sånt så hadde jeg faktisk myrdet personen som gjorde det mot meg.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har funnet en bra prank enda så har jeg en fin en for datamaskiner.

1. Vær i windows uten å ha åpnet et eneste program - altså en ren skjerm.

2. Trykk Ctrl + PrtSc. Det betyr at du tar et bilde av skjermen som den er.

3. Åpne paint og trykk Ctrl + V. Bildet av skjermen limes inn.

4. Lagre bildet i "Mine Dokumenter" eller annet ønsket sted, bare ikke på skrivebordet.

5. Åpne bildet og sett det som skrivebordsbakgrunn. Hvis det ikke er strukket ut, trykk på "strukket" slik at bildet dekker hele skjermen.

6. Høyreklikk på skrivebordet ditt, trykk "Vis / View" og HUK AV "Vis skrivebordsikoner / Show Desktop Ikons".

7. Nå vil ikke ikonene som "Min Datamaskin" og "Papirkurv" være tilgjengelig på skrivebordet, men fordi du har tatt et bilde av skrivebordet slik det var vil det jo se ut som de er der allikevel.

8. Litt ekstra gøy kan du gjøre det ved å gjemme startlinja og, ved at den glir ned via en "auto-hide" funksjon. Men dette finner folk ut etter litt tid, så det er gøy bare en kort tid. Men folk vil fortsatt klikke i vinkel fordi de ikke kan trykke på Internett-ikonet, Min datamaskin eller Spotify-ikonet. Max artig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...