thht7 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hvis jeg da lager en ny profil hva skjer da med Xbox 360 live gold membership'et mittsom er på den eksisterende profilen min ? (Stiller kanskje noen litt dumme spørsmål som sikkert er noe jeg burde vite men) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 har du lagt til mer en den måneden du får? Isåfall går den ut, da hadde jeg bare hatt det gamle. Du kan skifte for noen ms-points, ca 50kr tror jeg. Lenke til kommentar
thht7 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jepp, la til 3 nye måneder. Tror jeg bare bruker et par MS points. Skal nok gå bra Lenke til kommentar
thht7 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Da var gametag ordnet. Gametag - Zidmaister Endret 15. oktober 2009 av thht7 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Skulle bare kjapt hjemmom i går for å hente noe. (Det er en byggeplass hjemme pga oppussing av bad mm) Endte opp med å sitte på uberstøvete gulv mellom alt som er tildekket av plast for å få FIFA-fix'en min. Spilte i 7 timer så pro'en min har blitt litt flinkere i forsvar nå he he. Og en stykk sur samboer da jeg kom hjem litt senere enn forespeilet.. -Kunne vært bedre hadde ikke serverne til EA tatt kvelden..- PS. Sjekka wiki'en - skal plotte inn mine data ila kvelden. Må nok "ordne" noe i leiligheten i kveld også ha ha Endret 16. oktober 2009 av Assassina Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 De som er med på kamp 20:00 blir med i chatten! Ta kontakt med meg a TomHel når dere vil ha en kamp mot oss. Til info har ikke vi over 75 på alle spillerne vi heller. Er vel ytterst få Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg minner nok en gang alle sammen om at vi tar et møte/en diskusjon på denne chatten http://fifa.dieplz.net/ klokka 23:00 i dag. Alle som vil ha en påvirkning på det endelige klubbnavnet må delta. Ellers bli med om du har noe annet å ta opp. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er det noe plass på laget deres? Pro'en min har for øyeblikket 73 i overall, og kommer seg stadig høyere. Kan spille de fleste steder, men foretrekker høyrekanten. Er flink til å fordele baller. gt: BaisOne Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Klubbmøte nå! HER: http://fifa.dieplz.net/ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Etter et langt og intenst klubbmøte har vi slengt utallige navneforslag ut i luften, og på demokratisk vis kortet ned listen til fire navn som vi skal la medlemmene få stemme over. Disse fire er: 1. Ragnarok FK 2. Sparta Geitost 3. Fossefall FK 4. Bønna FK Du stemmer slik: Sett opp favorittforslaget ditt øverst. Dette laget får 5 poeng. Det nest beste får 3 poeng, tredje beste får 2 poeng og det fjerde beste får 1 poeng. 5. 3. 2. 1. Send det ferdig utfylte skjemaet på PM til vår trådstarter og klubbstifter, Andre4s, så vil han telle stemmer og poste resultatene på hjemmesiden vår. Fristen er SØNDAG kl. 23:59!!! ALLE STEMMER ETTER NEVNTE TIDSPUNKT ER UGYLDIGE. For å sitere våre politikere; godt valg. Endret 16. oktober 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
atternytt Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) er med. GT inge9 Endret 17. oktober 2009 av atternytt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Var lovende greier, sesjonen i dag. Vi vant vår første kamp og kom for alvor inn i scoringsrutinen. Pasningene fungerer, løpene er gode og vi skaper rom for hverandre. Vi blir noe å regne med i nær framtid. Vel møtt, folkens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kubba på sofaen midt i nytt på nytt jeg Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ha ha, bra TomHel Jeg ble distrahert av samboeren min midtveis i møtet - det er en gal, gal gjeng vi har samlet. Kom ganske mye latter ja. Ang Achievements: http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage....;topic=51728731 Der står alt oppført i en oversiktlig liste så det er bare å begynne å sanke points. Siden jeg er midtbane skal jeg begynne med farten, har ganske bra med strength allerede.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kunne me tatt ein kamp i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er med. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har planer om å spille litt i kveld, men vet ikke helt når ennå.. Må jobbe med farten min he he Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Korleis gjekk det i går? Du kom aldri tilbake Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Er det noe plass på laget deres? Pro'en min har for øyeblikket 73 i overall, og kommer seg stadig høyere. Kan spille de fleste steder, men foretrekker høyrekanten. Er flink til å fordele baller. gt: BaisOne Gir deg samme svar som jeg har gitt de andre. Vi nekter ingen å være med, men du må regne med å ta posisjoner som ingen andre vil ha. Jeg skulle gjerne vært med på kamp i kveld, men skal dessverre på LAN/gaming hos en kamerat. Så jeg troooooor ikke jeg er disponibel. Håper dere får til noe! Og, folkens: Husk å lese posten til Stonemeister om valget. Det er ikke mange folk som har stemt til nå, og fristen er bare til søndag kveld. Edit: Valget så langt er fryktelig jevnt. Det vil si at hver eneste stemme som kommer inn teller. Endret 17. oktober 2009 av Andre4s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva med kl 21? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå