Stonemeister Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Jeg vil gjerne være med her om det er rom for meg og det ikke blir noe av klubben til TomHel. Jeg spiller overalt i det offensive leddet. Primært høyrebeint, men venstrebeinet fungerer sånn halvveis godt, så kan fint spille venstre ving. Liker å selvsagt å score, men å tre ballen igjennom til en medspiller med en lekker stikker er minst like tilfredstillende. Proen min kan først og fremst skyte hardt og avslutte godt, men prøver å bli god på pasninger og dødballer for øyeblikket. Foretrukket er, i rekkefølge: 1. Hengende spiss 2. Spiss 3. Høyre ving 4. CAM. Endret 10. oktober 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Agrippa1 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Har sent request til klubben.. Jeg har spilt fifa 09 og 10 ganske mye siden det kom ut. Liker meg best på høyre kanten/midt men kan godt spille i posisjoner der det trengs. Jeg ser på meg selv som en god forsvarsspiller også, så har ikke noe problem med å bli satt der. Er ganske teknisk så passer også fint inn i en midtbanerolle. Gamertag: Lommelegen Endret 10. oktober 2009 av Agrippa1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dette var interessant. Ser dere mangler spillere i den bakre fireren (bombe! ) Har laget meg en spiss, men har ikke blitt så god med han enda så jeg kan godt omskolere han til RB. Kunne tenke meg å være vingback, skulle tro det kunne funke godt i en 442 formasjon. Gamertag: Aiwarikiar Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er egentlig spiss selv på spillet, men regner med at back går greit Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hva med å bare spille noen kamper for å få det inn i fingrene og levle pro'en om du ikke gidder? Den støtter jeg. Vil riktig nok nevne at det er vanskelig å styre en spiller som har elendige stats. Men, altså... så lenge folk faktisk klarer seg greit, så betyr det pent lite hvordan statsa er Har tatt request to sign for club hvis det er noe behov for en midtbane, er hovedsakelig CAM, men kan sikkert omskoleres til noe annet på midten. Jeg har godtatt Midtbane er det alltid behov for, men kan ikke garantere at du får "CAM" plassen i hver kamp. Jeg kan med 98.7% sikkerhet si at ikke alle folka er tilgjengelige samtidig, og da trenger vi folk til å erstatte posisjoner Her kommer en detaljert forklaring med forslag til formasjon og taktikk: Som et utgangspunkt for formasjon har jeg laget denne tegningen. Jeg har brukt det posisjonene heter på engelsk, og fargekodene er tatt fra FIFA. Fargekodene indikerer hvor mye folk skal jobbe oppover og nedover. Mulig dette er litt offensivt. Kom med synspunkter Rød = lite Gul = nøytral Blå = Mye Tanker: Det jeg tenker er at ikke alle på midtbanen kan gå i angrep samtidig. Det bør alltid være en som holder igjen. Grunnen til det er motangrep. Hvis det andre laget kommer i angrep, og en av midtstopperne må løpe fram og bryte, blir det rom bak. Derfor bør en midtbanespiller gjøre dette. Taktikk: Min erfaring med det å spille Be a Pro kamper, er at alle løper som noen sauer inne i midten. Det er masse rom ute på kanten! Derfor er det viktig at de som er vinger holder bredden. Fysikk og fart: Jeg har, som nevnt tidligere, ytret min kjærlighet til raske spillere Det må riktig nok nevnes at fysikk har fått en mye større avgjørende faktor i denne FIFA-versjonen enn andre FIFA-spill. Når jeg nå skriver hva en bør ha fokus på, mener jeg ikke at det nødvendigvis skal være max av dette. "Fokus" menes med hva som skal prioriteres. Forsvar: Backene mener jeg burde fokusere på å være raske. Det bør være en midtstopper med fokus på fart, og en midtstopper med fokus på fysikk. Midtbane: Vingene bør være raske! Jeg personlig vil ha max fart her, men det er vel individuelt opp til hver enkelt person. Jeg ser for meg at vingene skal holde bredde, men samtidig kunne skjære innover i banen når de har ballen. Jeg har scoret noen mål som ving på nettopp denne måten. De sentrale på midtbanen kommer til å oppleve mange spillere rundt seg, så det er ikke dumt å fokusere på fysikk. Spesielt den som er defensiv midtbane. Da er det å kunne takle viktig. Spisser: En target man, og en rask spiss? Eller to raske spisser? Dette avhenger veldig av spillestil, og kommunikasjon mellom spissene. En av hver er slettes ikke dumt for å få litt blanding Litt om taktikk: Dribling i forsvar er forbudt. Jeg kan ikke beskrive hvor frustrert jeg blir når jeg ser folk drible i forsvar, for så å miste ballen. Med mindre det er noen klart spillbare, er det ett spark i forsvar som gjelder. Men helt personlig så tror jeg at det er ingen som gidder å spille forsvar, så det er nok en som ender opp med å styre alle sammen Hvem som gjør dette finner vi ut senere. Midtbane og forskyvning: Er spillet på venstreside av banen, skal spillere forskyve seg ditover. "Spilleforskyvning". Dette gjør vel forsåvidt alle automatisk. Når en ving kommer nedover kanten, og skal vurdere innlegg eller passning langs bakken, bør den som har posisjonen CAM (sentral attacking midtfield) stå rundt 16-metern og være klar for en 45 grader passning rett ut, eller en heading fra en forsvarsspiller. Headingene pleier som regel å havne ut der, om innlegget fra kanten treffer en forsvarsspiller. Hvis høyrevinga kommer nedover kanten, skal den som er RF søke mot første stolpe, og den som er LF mot bakerste stolpe. Er det venstrevinga som kommer nedover blir det motsatt. Dette gjør det lettere for den som er ving å se hvor løpene til spillerne kommer til å gå, og derfor lettere å plassere innlegget på et dødelig punkt. Spissene: En spiss søker alltid i bakrom, mens den andre alltid møter den som er ballfører? Jeg har egentlig ikke noen skikkelige tanker å komme med her. Alt dette er bare forslag, og ting som jeg kom på i farta. Kom spesielt med kritikk på formasjonen, om noe kan endres Endret 11. oktober 2009 av Andre4s Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Jeg blir gjerne med - er for tiden bortreist, men kommer hjem om noen uker. Foretrukne roller (der jeg spiller best - pro'en min har lite erfaring ennå): 1. Kantspill, helst høyre midtbane 2. Forsvar (spilt forsvar IRL i mange år CB/WB) 3. Ellers veldig fleksibel og ser alltid etter en mann på løp.. Erfaring med Fifa: Første Fifa kjøpte jeg til Sega Megadrive for å si det sånn.. Gamertag: Xx ASSASSINA xX *edit: jeg er enig i taktikken din (klassisk aggressivt), og du er ikke alene om å ha sprengt et lag med å kjøre raske vinger på motsatt side av banen når alle løper som sauer etter ballen :) Endret 10. oktober 2009 av Assassina Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 *edit: jeg er enig i taktikken din (klassisk aggressivt), og du er ikke alene om å ha sprengt et lag med å kjøre raske vinger på motsatt side av banen når alle løper som sauer etter ballen :) Fart var jævlig overlegengt bra i FIFA09. Jeg brukte faktisk Samuel Eto'o som midtstopper på FIFA 09 xD. Det eide faktisk brutalt. Løp opp alt. Flott at det er så stor interesse, folkens! Jeg skal oppdatere 1. posten med posisjoner folk vil spille så fort som mulig. Skal prøve å få kabalen til å gå opp så alle blir fornøyde^^; Nå er vi i grunn klare til å begynne å spille kamper, bare vi får taktikken på plass! Forslag til den postet jeg over her. Gamertagen min er "Uglesokk" (ja, det er et gammelt, useriøst nick). Jeg legger til alle som er med i klubben, med mindre noen legger til meg først Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Jeg kan trø inn som midtstopper når det trengs. Jeg kan bli den sterke spissen, uten at jeg har den store styrken enda. Å sentre til en medspiller, spurte fremover, også motta ballen 5m lengre oppe er dødelig effektivt på Fifa10, eller såkalt veggspill. Prøv å få til det. Skaper mye rom. Viktig at de eventuelle backene er med i støtte om vingene trenger det, litt mer inn på banen, men alikvell passer på at de er klare til å hjelpe stopperne i tilfelle kontring. Ellers er jeg enig i alt du skriver, liker formasjonen, skal vi ta en match nå? Vi er vel nok folk online. satse på en kamp akkurat halv 2 da? Endret 10. oktober 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Vil gjerne henge meg på her. har ikke fått prøvd fifa så mye på nett enda, selv om jeg har et stabilt nett, lyse 6 eller 10 mbit så burde funke.. Min virtuell pro er høyreback er ikke sikker på om det trengs men er hvertfall satt opp som det. kan lett skifte plass også til venstre back osv, til midtstopper om det trengs. gamertag: mafsa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Om folk er redde for å velge forsvarspillere så blir en del rulering, alle kan få prøve seg på forskjellige posisjoner med tiden. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Kan vell også nevne at jeg har spilt fotball som back siden jeg begynte med 11'er fotball, selv om det ikke er på et spill, så vet jeg noen lunde hva det vil si å spille forsvar. Endret 10. oktober 2009 av Eriondin Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Mine posisjoner i prioritert rekkefølge: Spiss CAM Høyreving Venstreving Høyreback Venstreback Midtstopper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er Eriondin, Sameboe og Andre med på en klubbkamp nå? Si ifra visst noen andre er med. Om en ca 10min. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 er lett med jeg ja. Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Jeg svarer detaljert på postene senere. Jeg støtter det å få til en kamp klokka 01:45. Men da rekker jeg ikke å sette opp den taktikken som står over. Da ordner jeg det senere. Bare et spørsmål: Hvem tar posisjonene any? Det vil si å styre alle de som ikke tidligere er valgt. Om ingen vil, tar jeg den, men helst vil jeg _kun_ spille ving Edit: Jeg spiller den plassen som blir igjen. Har trent opp fyren bra, og kan tilpasse meg det meste. Har over 80 i short passing, løping, og over 90 i shot power, long shot og finishing. Tomhel: Ettersom du er en av de bedre jeg har spilt mot, samt at du har vist godt engasjement i tråden, promoter jeg deg til Club Manager i klubben Endret 10. oktober 2009 av Andre4s Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er Eriondin, Sameboe og Andre med på en klubbkamp nå? Si ifra visst noen andre er med. Om en ca 10min. Jeg er definitivt med! Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 hvis det ikke er for mye bry, kunne noen av dere skrive ned gamertaggene deres? litt letter å finne dere, har ikke fått sett på hvordan alt fungerer, må bare komme inni det. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Eg er lett med på kamp, selv om Pro'en min suger balle.. Men kan også spille midtstopper forresten viss det er behov for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Laget: (kom med innvendinger, ikke vær beskjedne) Hvem vil være any? Keeper RB CB CB LB Andre4s Eriondin(cdm) Catastrof(cam) LM Tomhel Sameboe hvor catastrof? legge til gt'ene i 1.post? Endret 10. oktober 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg tar gjerne den andre spissplassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå