King-Nothing Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det noen spesielle krav til å være med på laget? Kunne godt tenkt meg og prøvespilt med dere en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kom på chatten en kveld, så ser vi fort om du er noe vi søker etter. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Url til chat? Fant ikke noe om den i førstepost. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 dieplz.fifa.net tror jeg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 http://fifa.dieplz.net/ Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Skal dere spille i kveld? Kan spille litt fra 22.00 og utover en time eller to. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kan jeg få spørre hvordan formasjon dere bruker? Vi i FeskeFette på PS3 har brukt mye 4-3-3 og 4-1-2-1-2, men driver å sjekker om det er en formasjon som kan passe oss bedre. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei folkens. Det ser ut til at de fleste er på juleferie - det har vært liten aktivitet i går og i dag, men vanligvis starter vi opp i 20-tiden de fleste dagene.. Formasjon er litt variabelt, men vi gjør gode resultater med 4-1-2-1-2 med sterkt fokus på å spille frem den dødelige venstrevingen med støtte i midten fra CAM, RS og halve forsvarsrekka til tider Godt nytt år folkens, i morgen blir det flatfyll helt til neste år.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det fortsatt liv i klubben? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vi har hatt en liten juleferie, men fra og med helga så er ihvertfall jeg med igjen for fullt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jepp, vi har da hatt noen kvelder allerede med et par nye som har gjort det ganske bra. Håper å kunne være med i kveld, men vi har besøk så vi får se.. Lenke til kommentar
letsFIFA10 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Sorry for at dette egentlig ikke hører hjemme her, men håper dere kan svare. Er det slik at X-B er hardt skudd og B vanlig, eller er det ingen forskjell på dem? Hvordan er det man feirer etter mål? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke noe forskjell så jeg vet om. Om du roter litt inne i menyen så finner du celebration help. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 What he said. Vet ikke annet enn tiden man holder knappen inne på avgjør hvor hardt man skyter - ved max styrke har jeg skutt lave, knallharde skudd noen få ganger og ellers blåser jeg ballen ut av stadion.. Bedre stats hjelper seff. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Skuddstyrken er avgjort av stats. Det har ingenting å seie om man holder inne B lite eller mykje. Skuddstyrken er den samme. Lenke til kommentar
letsFIFA10 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 okok, takk for hjelpa Lenke til kommentar
thht7 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jess må bare oppklare litt om hvorfor jeg har vært borte så lenge. Har desverre ikke hatt tilgang til XBOX Live på en liten stund nå så kinda derfor jeg har vært afk fra FIFA. Får fikset Live igjen rundt den 15 Februar, så until then, keep it up! //Zidmaister Endret 5. februar 2010 av thht7 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hey Zid. Vi har, tradisjonen tro, hatt gode resultater, vinner det meste, og trenden er jo at jo bedre motstand vi får jo bedre spiller vi. Med et hederlig unntak hvor vi fikk skikkelig grisebank har vi eid det meste. Litt loking til tider, men alle har dårlige dager.. I helgen klarte vi, midt på natta og alle var skikkelig trøtte, å kapre det siste troféet (10 seiere på rad) så stemningen var rimelig god. Siste kampen som avgjorde troféet viste seg å bli skikkelig jalla - vi vant 11-1 mot en gjeng med duster som hadde 0-1-9 formasjon (ikke langt unna ihvertfall). Skjønner ikke helt hva de tenkte på, jeg, men pytt pytt.. Lenke til kommentar
thht7 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Skal bare si ifra at jeg ikke har fått spilt så mye i det siste pga. mangel på cash til Xbox live. Har gått til bil lappen etc. Er tilbake rundt den 15 mai! (Muligens før også!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hva har skjedd her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå