afromanjohan Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) hvor var du, begynner å tro at du har ett liv Endret 7. november 2009 av afromanjohan Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 På besøk, så det stemmer... forsåvidt. Lenke til kommentar
afromanjohan Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vi begynner klokka 20:00, bare å henge seg på, er 4 eller 5 som er bekreftet at er med. ikke vent med å joine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bestilte FIFA igår, så får vi se Lenke til kommentar
afromanjohan Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg er ikke med i kveld, skal på mørkekjøring Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Vi begynner å game klokka 20:00 i kveld Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 På jobb til 20, så jeg kommer nok 2130 eller der omkring Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Skal prøve å joine - driver fortsatt på i leiligheten med min samboers strenge blikk voktende over meg. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 360en er endelig tilbake fra reperasjon og jeg kunne godt tenkt meg å være med. Er det fortsatt forsvarsspillere som trengs? Tenkte jeg skulle se an hva det var størst behov for før jeg laget meg en Pro. Gamertaget er kiruk89. Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Forsvarsspillere som trengs, ja Ingen tvil om det. Men de som er forsvar får selvfølgelig lov til å prøve seg på midtbane/angrep når det skulle passe sånn, men det er ikke prioritert. Og det er bare å lage Pro'en og begynne å trene han. Du kan gjøre om posisjon og sånt når som helst senere. Så det er overhodet ikke noe problem Som nevnt tidligere, stiller vi et visst krav til de som vil bli med, og dette er en klubb for erfarne spillere. Spillern din bør _helst_ ha en overall skill på minst 75 (flere av oss har rundt 90). Finner du deg i disse kravene er du velkommen når spillern din er god nok Endret 13. november 2009 av Andre4s Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg vil si at jeg har ganske så mye FIFA erfaring, men er helt ny for det nye systemet i BAP. Foreløpig så er overall skill på 71. Hva er den raskeste måten å skille opp på? Spille BAP mathcer? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg vil si at jeg har ganske så mye FIFA erfaring, men er helt ny for det nye systemet i BAP. Foreløpig så er overall skill på 71. Hva er den raskeste måten å skille opp på? Spille BAP mathcer? Manager Mode på Semi-Pro med en god klubb i en middelmådig liga eller bare exhibitions i Semi-Pro hvor du spiller mot et lag som du har gjort ræva med editoren. Dvs. alle har 1 i alle skills. Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Hvem er "grus askeland" og "Leisell"? Dere vil ikke bli signert for klubben inntil vi finner ut hvem dere er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Chatten er nede, men vi spiller i kveld også, de som er med kan sende msn-interessa(det jobbes med å få tak i en backup-chat) på pm. Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Altså, bare kom på chatten i dag folkens. Bare logg på når du vil spille, så skal vi dra i gang noe så fort vi er nok. Satser på en del spilling i dag Chatten finner man som kjent her: http://fifa.dieplz.net/ Håper på bra oppmøte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Har allerede begynt å spille, og kommer til å holde på i hele natt Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvem er "grus askeland" og "Leisell"?Dere vil ikke bli signert for klubben inntil vi finner ut hvem dere er. grus askeland er han jeg snakket om, venn av meg som er midtstopper med overeal på rundt 90 tror eg =) Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hvem er "grus askeland" og "Leisell"?Dere vil ikke bli signert for klubben inntil vi finner ut hvem dere er. grus askeland er han jeg snakket om, venn av meg som er midtstopper med overeal på rundt 90 tror eg =) Stemmer. Tviler på at han faktisk har 90 i overall som midtstopper (da har han nerda defensive, kjedelige Acc's noe helt sykt, noe jeg tviler på) men han skal selvfølgelig på lov til å være med Trenger midtstoppere! Edit: Han er medlem av en annen klubb - får ikke godtatt han. Han må leave den gamle klubben og sende request på nytt. Endret 21. november 2009 av Andre4s Lenke til kommentar
Saelik Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei. Tok å leste denne tråden i dag. Syns det høres ut som om dere koser dere skikkelig. Så håper at jeg kan få være med som "squad-player". Spiller hvor enn dere trenger meg. Er nogenlunde habil med håndkontrolleren og har en hodesterk stor dækel. Kommer sikkert ikke til å logge meg inn på chatten. Men slenger meg med laget viss dere spiller når jeg er online. Viss jeg får lov da Har sendt request til laget. Tror spilleren min er oppe i 80. Saelik er gamertaget. På forhånd. "takk for det" Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Har vært litt magert med aktivitet de siste dagene, så ikke forvent for mye kamptrening. Min mening er at det alltid er rom for flere spillere, da vi ytterst skjeldent spiller med full tropp. Så lenge du ikke er nødt til å være spiss eller venstreving til en hver tid stemmer jeg for å ta deg inn på en prøveperiode. Det tar litt tid å bli kjent med spillestilen vår. Etter en kveld eller to føler du deg som en del av laget. Erfaringene mine tilsier at alle har forutsetninger for å hevde seg når de vet hvordan vi fungerer sammen. Tar det opp med lagkameratene neste gang vi er en del som skal spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå