Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vi vant da stort de kampene jeg spilte på høyrevingen Andre4s Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Vi vant da stort de kampene jeg spilte på høyrevingen Andre4s Mulig det - jeg bare påpekte det faktum at du selv har satt deg opp som høyreback etter eget ønske og at det er fler på RM, og det er derfor du er satt opp slik på lista Endret 27. oktober 2009 av Andre4s Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Heisann. kjempebra forslag Andreas - jeg støtter det fullt ut. Samtidig er det lov å være fleksibel mtp egen posisjon hvis det skulle være slik at vi har 6 spillere online og alle vil være angrep.. Jeg håper vi er klar for kamper i kveld - jeg burde være online fra ca 18 og utover iallefall. Ass Endret 28. oktober 2009 av Assassina Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Fint at du støtter forslaget, Assassina Ser ut til at det ikke er noen som er imot reglene, så da blir de stående. Men ja, handler også om å være fleksibel. Jeg er med på kamp i kveld, men dessverre ikke før klokka 20:30 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Blir det noe spilling i kveld? Jeg har nettopp nettet internettet mitt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kanskje litt med av og til, ellers så skal jeg ut. Men blir med i morgen Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Blir med på speling i kveld Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ok, alle som vil joiner bare chatten fortløpende og så ser vi hvor mange vi blir Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er seff med. Ja, folkens, kom på chatten! Vi begynner å spille når vi er nok folk Lenke til kommentar
thht7 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Oppsummering av kvelden/natten: Gikk litt skeis i starten hørte jeg (var ikke med akuratt da. kom inn etterhvert) men det tok seg jaggu opp. Spilte flere forrykende kamper og viste hvordan man skal spille fotball! Lagspill er alt! Dabbet bitte litt av på slutten siden vi har til slutt en 3-4 stk som spilte noe som ikke var helt optimalt sånn sett i forhold til de andre lagene som stilte med 6-7 stk. Det må være rett og slett pain in the ass å styre 7-8 spillere helt for seg selv, så jeg føler med deg der Andreas. Alt i alt, en lærerrik og underholdende kveld. Endret 31. oktober 2009 av thht7 Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Vi kan begynne å spille i kveld når nok folk kommer på chatten. De som er interessert, joiner så fort som mulig. Edit: Vi spiller nå. Endret 31. oktober 2009 av Andre4s Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vi spiller nå og trenger flere med oss. Møt på chatten om du er villig. Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg kan forøvrig nevne at det spilles så og si hver kveld, og at det vanlige er at vi starter rundt 20:00-20:30 tiden. Så det er egentlig bare å logge på chatten når du vil spille, så begynner vi når vi er nok folk Planen er å få spilt i kveld, og jeg er egentlig keen på å begynne så fort nok folk melder interesse. Edit: Det er en som heter Myberg som har requesta å signe for klubben. Noen som vet hvem det er? Hvem er du? Folk blir ikke acceptert inntil vi vet hvem det er.. Endret 4. november 2009 av Andre4s Lenke til kommentar
afromanjohan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Livemedlemskapet mitt er nå gått ut så jeg vil ikke kunne være med på en liten stnd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hahaha fattiglus. Xboxen monga FIFA-cden så jeg må få bytta den eller kjøpt ny. Er sikkert ikke med på en liten stund. Lenke til kommentar
afromanjohan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 hehe, kommer fra norges kanskje rikeste kommune, så er nok ikke pengene det står på, er bare ett ork å dra til Sandvika Storsenter bare for å kjøpe live, får gjøre det når modern warfare 2 kommer:) Lenke til kommentar
Andre4s Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Hadde vært morsomt å få til noe gaming i kveld Kom på chatten, så begynner vi når vi er nok folk. Lenke til kommentar
afromanjohan Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 I dag bør det bli gaming, hvis ikke blir jeg skuffet, chatten 20:30? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Imma be there, som kompensasjon på at jeg var borte i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå