0ls Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei. Jeg har time for min første tattovering på mandag og gleder meg! Meeen, jeg har akkurat fått påvist en brennkopp i ansiktet. Det er bare en, og jeg har fått salve for den. Allikevel tenker jeg at det kanskje ikke er så smart å ta en tattovering når jeg har brennkopper? Jeg skal selvfølgelig være kjempenøye med rens av tattoveringen, men er dette et dumt tidspunkt? Setter pris på innspill Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Drit i tattoveringen nå for sikkerhetsskyld, og vent til brennkoppene er vekke. Det jeg ville gjort ihvertfall Lenke til kommentar
SageggA Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei.Jeg har time for min første tattovering på mandag og gleder meg! Meeen, jeg har akkurat fått påvist en brennkopp i ansiktet. Det er bare en, og jeg har fått salve for den. Allikevel tenker jeg at det kanskje ikke er så smart å ta en tattovering når jeg har brennkopper? Jeg skal selvfølgelig være kjempenøye med rens av tattoveringen, men er dette et dumt tidspunkt? Setter pris på innspill Brennkopper skyldes bakterien stafylokokker, som smitter! Ved tatovering blir vårt ytterste immunforsvar, huden, brutt, og da er det fritt fram for infeksjoner... Håper det er en j. fin tatovering !! Kanskje det blir fint med noen brennkopper inni mønsteret også? Lykke til, klem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå