YouthAgainstFacism Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei Har nettopp kjøpt meg en PS3 60GB, og skulle oppdatere til siste versjon (v3.01) Men så leste jeg at mange sliter med akkurat denne oppdateringen. Det er mange som har klaget på at Blu-Ray spilleren har sluttet å virke, samt. at spillene deres 'fryser' etter ca. 15 min. På Playstation Blog kan du lese om folk som har problemer med sin konsoll etter oppdateringen. Så jeg bare lurte på om det er noen her som har installert denne oppdateringen og opplevd det samme? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Absolutt ikke, fungerer knirkefritt Bare og installere, absolutt ikke noe og vøre redd for.. Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ikke for å skremme deg, men min ps3 har begynt å fryse på noen spill etter update 3.01 Vet ikke om det er software eller om det er ps3en min som går dukken Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei Har nettopp kjøpt meg en PS3 60GB, og skulle oppdatere til siste versjon (v3.01) Men så leste jeg at mange sliter med akkurat denne oppdateringen. Det er mange som har klaget på at Blu-Ray spilleren har sluttet å virke, samt. at spillene deres 'fryser' etter ca. 15 min. På Playstation Blog kan du lese om folk som har problemer med sin konsoll etter oppdateringen. Så jeg bare lurte på om det er noen her som har installert denne oppdateringen og opplevd det samme? Jepp, den har fungert strålende helt til jeg oppdaterte til 3.00, da sluttet BR-leseren å funke. Nå er den hos [email protected] Bjørn Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har ikke opplevd noen problemer med 3.00 eller 3.01 på min Slim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå