Gå til innhold

Hvordan få mer penger (Gudfaren)

Anbefalte innlegg

Jeg har utført de fleste (om ikke alle?) oppdragene utenom å bombe tilholdsstedet til de ulike familiene.

Men jeg har så lite penger :( etter å ha kjøpt den oppgraderte tommy gun'en til en maaaasse penger, sitter jeg kun igjen med pluss/minus 50000 jevnt gjennom spillet når jeg nå går fra butikk til butikk for å overta forretningen. Og jeg vil jo gjerne kjøpe noen av de andre gøye våpnene også.

Så hvordan skaffe seg mye penger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gudfaren 1 du spiller ja?

I hvertfall er det bare å ta over alle butikkene og press eierne til maks, da får du veldig mye penger til slutt, er også enn ide og rane banken, fikk med meg enn del penger sist jeg gjorde det.

Er en bank med 50 000. Det er en leilighet i nærheten som koster 50 000 også ,så du kan stikke innom banken og rane den hver gang du skal til leiligheten...

Husker ikke hvilken bank det er, uheldigvis

Lenke til kommentar

I hvertfall er det bare å ta over alle butikkene og press eierne til maks, da får du veldig mye penger til slutt, er også enn ide og rane banken, fikk med meg enn del penger sist jeg gjorde det.

Ja har jo prøvd meg på ett par banker, men føler lissom ikke jeg får med meg så veldig mye :(

Men får bare fortsette å ta over butikkene.

Takk for svar iallefall :)

Er en bank med 50 000. Det er en leilighet i nærheten som koster 50 000 også ,så du kan stikke innom banken og rane den hver gang du skal til leiligheten...

Husker ikke hvilken bank det er, uheldigvis

Du husker ikke åssen bydel den ligger i?

Får bare lete litt da. Hadde jo vært konge om jeg fant den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...