Gunn@r Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har utført de fleste (om ikke alle?) oppdragene utenom å bombe tilholdsstedet til de ulike familiene. Men jeg har så lite penger etter å ha kjøpt den oppgraderte tommy gun'en til en maaaasse penger, sitter jeg kun igjen med pluss/minus 50000 jevnt gjennom spillet når jeg nå går fra butikk til butikk for å overta forretningen. Og jeg vil jo gjerne kjøpe noen av de andre gøye våpnene også. Så hvordan skaffe seg mye penger? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gudfaren 1 du spiller ja? I hvertfall er det bare å ta over alle butikkene og press eierne til maks, da får du veldig mye penger til slutt, er også enn ide og rane banken, fikk med meg enn del penger sist jeg gjorde det. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gudfaren 1 du spiller ja? I hvertfall er det bare å ta over alle butikkene og press eierne til maks, da får du veldig mye penger til slutt, er også enn ide og rane banken, fikk med meg enn del penger sist jeg gjorde det. Er en bank med 50 000. Det er en leilighet i nærheten som koster 50 000 også ,så du kan stikke innom banken og rane den hver gang du skal til leiligheten... Husker ikke hvilken bank det er, uheldigvis Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Gudfaren 1 du spiller ja? I hvertfall er det bare å ta over alle butikkene og press eierne til maks, da får du veldig mye penger til slutt, er også enn ide og rane banken, fikk med meg enn del penger sist jeg gjorde det. Ja har jo prøvd meg på ett par banker, men føler lissom ikke jeg får med meg så veldig mye Men får bare fortsette å ta over butikkene. Takk for svar iallefall Gudfaren 1 du spiller ja? I hvertfall er det bare å ta over alle butikkene og press eierne til maks, da får du veldig mye penger til slutt, er også enn ide og rane banken, fikk med meg enn del penger sist jeg gjorde det. Er en bank med 50 000. Det er en leilighet i nærheten som koster 50 000 også ,så du kan stikke innom banken og rane den hver gang du skal til leiligheten... Husker ikke hvilken bank det er, uheldigvis Du husker ikke åssen bydel den ligger i? Får bare lete litt da. Hadde jo vært konge om jeg fant den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå