NixNax Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hva er best?? nVidia eller ATi?? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 dette temaet har vert oppe MANGE ganger før. Har ikke så veldigt mye i mot det jeg men det har sikkert manger her og forumet blir veldigt uoversiktigt hvis man har mange like tråder. Så en modererator kan bare stenge denne tråden Etter min mening i allefall syns jeg ati er bedre enn nvidea for ati har mye bedre bildekvalitet enn nvidea. Men hvis du heller vil ha et litt raskere kort med dårligere bildekvalitet så må du bare gå for nvidia. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Dette er typiske spørsmål som det ikke finnes svar på.. alle har sine meninger! Men som sagt så er dette et _veldig_ vanlig spørsmål og teit spørsmål, men siden du er ny på forumet så skal vi ikke henge deg ut for det Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Nevn heller ett og ett produkt sp kan vi heller si deg hvilket som er best av de to produktene Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Nvidia = Ytelse ATI = Kvalitet Det er det jeg har fått med meg så langt Men så kommer det jo drivere som kan forandre litt på den teorien da :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Slike diskusjoner er meningsløse og er i samme kategori som amd vs intel. Jeg regner med at emnet dør ut av seg selv :wink: Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Ser egentlig ut som om det allerede har gjort det :wink: Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Slike diskusjoner er meningsløse og er i samme kategori som amd vs intel. Jeg regner med at emnet dør ut av seg selv :wink: Tja, du satte meg på en super ide, jeg har en komisk AMD vs Intel tråd på et forum, den er en tråd som kvalifiserer til et heftig LOL. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Nvidia = YtelseATI = Kvalitet Det er det jeg har fått med meg så langt Men så kommer det jo drivere som kan forandre litt på den teorien da :wink: Heller omvendt spør du meg. Nvidia=kvalitet og radeon=ytelse! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Nvidia = YtelseATI = Kvalitet Det er det jeg har fått med meg så langt Men så kommer det jo drivere som kan forandre litt på den teorien da :wink: Heller omvendt spør du meg. Nvidia=kvalitet og radeon=ytelse! Bare for å spørre: grunnen er? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Nvidia = YtelseATI = Kvalitet Det er det jeg har fått med meg så langt Men så kommer det jo drivere som kan forandre litt på den teorien da :wink: Heller omvendt spør du meg. Nvidia=kvalitet og radeon=ytelse! Bare for å spørre: grunnen er? På grunn av alle de utallige driverne man i tillegg må laste ned til hver bidige spill og den dårlige supporten. De er rett og slett ikke så brukervennlige som Nvidia men samtidig får man mer for pengene om man kjøper radeon. Valget er ditt. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 På grunn av alle de utallige driverne man i tillegg må laste ned til hver bidige spill og den dårlige supporten. De er rett og slett ikke så brukervennlige som Nvidia men samtidig får man mer for pengene om man kjøper radeon. Valget er ditt. Prøvd ATi i det siste? Funker glimrende... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Morsomste videon noensinne sluppet fra en grafikkort produsent: FlowFX Den var bra Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det spørsmål du har spurt tror jeg mange er lei av å høre.. men min mening er at ati er best... pst: NVIDIA jukser oxo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå