Daily-Drifter Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Lo meg ihjel av denne http://www.vgtv.no/?id=26726&category=1 og siste scena der de blir intervjuet ang. søksmålet er bildet helt ute av fokus lol Endret 8. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Holy cow, noe så fantastisk. Det er surt for brudeparet, da. Stakkars. Men fy faen for en amatør, nesten prisverdig. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Fantastisk det ekstremt overeksponerte bildet av bruda. Ser jo ut som et spøkelse. Det var også en del avkappede hoder og lignende. Dette er jo det første man lærer at man ikke skal gjøre når man skal lære å ta bilder. Vil faktisk våge å påstå at jeg kunne gjort det bedre selv! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vil faktisk våge å påstå at jeg kunne gjort det bedre selv! Vil faktisk påstå at kven som helst som har kjøpt seg kamera med autofokus kan gjere ein betre jobb. For å ungå avkappede hoder så er jo det enklaste av alt og holde god avstand til objektet eller huske å zoome ut. I dette tilfellet hadde det vært mykje betre om bilda var skarpe sjølv om det mangler nærbilder. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 morsomste er når kameraet tipper bakover (den ene gangen?) de bruker stativ og begynner å banne i kirka Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tragisk, til og med jeg skulle ha klart bedre. Til en mye lavere pris. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Så den i chattetråden til akam-gutta her om dagen. Frustrende dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå