atternytt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fifa 09 funker supert. Men får ikke logget på Fifa10 online. Kommer opp feilmelding "ea sport servere ikke tilgjengelig. Vennligst prøv igjen senere" Noen med forslag til løsning ?? Lenke til kommentar
atternytt Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Irriterende å ikke vite hvor feilen ligger.. spesielt siden andre får spilt online Fifa 10, og min Fifa09 online også fungerer utmerket.. men ikke min fifa10.. noen som vet om EA servere har problemer på Fifa10? Endret 9. oktober 2009 av atternytt Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Samma problemet her også, veldig plagsomt, finner liksom ikke noe info om det heller... Lenke til kommentar
atternytt Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Samma problemet her også, veldig plagsomt, finner liksom ikke noe info om det heller... Takk for svar. Godt å vite at flere fortsatt har det samme problemet. Synes EA kunne vært flinkere til å ha en statusrapport på sine servere, så slipper man kanskje å bruke tid på å finne feil selv som ikke er der.. Håper det blir en løsning som kan postes snart.. Endret 9. oktober 2009 av atternytt Lenke til kommentar
atternytt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Samma problemet her også, veldig plagsomt, finner liksom ikke noe info om det heller... Takk for svar. Godt å vite at flere fortsatt har det samme problemet. Synes EA kunne vært flinkere til å ha en statusrapport på sine servere, så slipper man kanskje å bruke tid på å finne feil selv som ikke er der.. Håper det blir en løsning som kan postes snart.. ikke akkurat en løsning, men laget meg en ny konto, og vips funket det. Da må det være noe lagg mellom EA og min gamle konto.. Hvordan kan man løse dette? Skal kontakte EA sport for å høre hva som kan være feil. Lenke til kommentar
petterkk1 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fifa 09 funker supert. Men får ikke logget på Fifa10 online. Kommer opp feilmelding "ea sport servere ikke tilgjengelig. Vennligst prøv igjen senere" Noen med forslag til løsning ?? jeg opplever problemer med fifa 10 online jeg også, når jeg prøver å starte en kamp kommer det opp at motstanderen har forlatt kampen, får altså ikke connections. dette probelmet løste jeg på fifa 09 ved å åpne portene til fifa 09 på ruteren, det har jeg også gjort på fifa 10, men det fungerer ikke. kommer igjennom og får spilt en kamp ca 1 av 10 ganger jeg prøver, utrolig irriterende, bruker masse tid. er det noen som vet om dette er et problem EA har? skjer det andre også? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dette skjer meg også, og online lagspill funker helt uten problemer. Har ikke åpnet porter men skal få fiksa og se om problemet fortsetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå