themen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Eg drive på å lvl en rouge den er nå lvl 47. Eg spiller på en pvp sørver. til nå har eg brukt http://zygorguides.com/ sin talent build. men siden eg er på en pvp sørver så synest at det ikke er så bra spec. men det kan også vere får at eg lvl med RAF. så eg går bare instancer. men nå skal eg lvl med quest å får bank av ally. så vet dere om noe bra pvp/lvl spec? Eg har et spørsmål til så eg skirver det i denne posten. vilken instace dropper det bra ting til rouge. dei instace eg har vert i til nå dropper ikke nesten ikke noe til rouge. (Eg har søkt litt på denne siden man fannt ikke noe) Takker får alle svar. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hva med å ta en titt i denne tråden Den lille rogue-tråden? Tipper du finner spm til svarene dine der. Forøvrig så vil jeg tro at en combat specc er greiest å lvl med, det er hvertfall det jeg gjorde. Selv om jeg fokuserte ikke på PvP også. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Bare for å understreke Zeüs' poeng. ... Den lille rogue-tråden?... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvilket lvl er du i? Lenke til kommentar
Sati Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvilket lvl er du i? Lese første linje kunne jo vært en idé Lenke til kommentar
themen Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 ja eg et om Den lille rogue-tråden?....) men å lese igenom 245 sider eller 4886 svar tar litt lang tid og ville ha svar så fort så muligt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvilket lvl er du i? Lese første linje kunne jo vært en idé Eh....skulle bare teste deg. Vel, er mye god loot i Zul'farrak, Sunken Temple og de derre. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ja eg et om Den lille rogue-tråden?....) men å lese igenom 245 sider eller 4886 svar tar litt lang tid og ville ha svar så fort så muligt. 'Den lille rogue-tråden' er vel laget for at folk som lurer på ting angående den klassen, kan spørre der, istedenfor å fylle forumet med ørten tusen tråder om samme emne. Meeen for all det, jeg er bare en udmyk bruker her så hva jeg mener betyr ikke så altfor mye. Lenke til kommentar
themen Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 hehe kom ikke på det sry skal huske det til neste post:) Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 rouge er greit å spille, tar mye damage Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 rettere sagt, gir mye skade ,OP class til de grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå