petter1993 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da har jeg mekka på mopeden min i flere dager og gir snart opp Den vil absolutt ikke starte Har gjort dette: Har sjekka tenninga/coilen. Har bytta tennplugg, den gnistrer nå. Har tømt forgasseren og la den i bensin i 3 timer. Og JA, jeg har bensin og olje Noen som vet om noe jeg kan prøve?? Takker for svar. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 sjekka at du har nok V på batteriet? skal ha 12V Lenke til kommentar
petter1993 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 sjekka at du har nok V på batteriet? skal ha 12V Har lada det utallige ganger. sjekka at du har nok V på batteriet? skal ha 12V Har lada det utallige ganger. Funker heller ikke å push-starte. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Push som i dytte i gang eller el-starten? Hvis du har prøvd el-starten men ikke å dytte den i gang, så prøv å dytt i gang Lenke til kommentar
petter1993 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Push som i dytte i gang eller el-starten? Hvis du har prøvd el-starten men ikke å dytte den i gang, så prøv å dytt i gang Har prøvd alt, dytta og el-starta, med pushinga så mente jeg dytte Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 har sykkelen nylig blitt trimmet opp eller ned? har du sjekket drivstoff/luft blanding og tilførsel? Lenke til kommentar
petter1993 Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 har sykkelen nylig blitt trimmet opp eller ned? har du sjekket drivstoff/luft blanding og tilførsel? Lenge siden den ble trimmet opp, men vi fjernet nå nettopp trimsylinderen og byttet tilbake til originalsylinderen. Startet fortsatt ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå