Gå til innhold

Enter The Matrix, bra eller fiasko?


Anbefalte innlegg

Dette er godt mulig, men skjeen er jo full av bulker, hva betyr det?

 

Nå tror jeg du tenker litt for komplisert, jeg vet at mye i Matrix filmene har sin egen mening, men at en skje har bulker, det tror jeg ikke henger sammen på noen annen måte, enn at, de lever et ganske ukomplisert liv i den "ekte verdenen", kansje de mangler råvare, ogeller maskineri for å lage en perfekt skje :lol::lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet var en liten skuffelse utfra skyhøye forventninger, likevel gav det meg en solid dose underholdning, da særlig figtingen. Dessuten var det jo stilig med filmsnuttene innimellom.

 

Filmen mener jeg var god. Ja jeg vet mange har slaktet den, men jeg personlig digger den! Ok så den var litt langdryg, noen scener kunne vært utelatt, og storyen var littegrann tynn. Likevel mener jeg at underholdningsfaktoren her var for min egen del meget stor. Jeg storkoste meg unde hele filmen og levde meg skikkelig inn. (Kanksje fordi jeg på forhånd hadde neddempet forventningene, og prøvde hele tiden heve meg over å la de småkomersielle scenene ødelegge en egentlig flott film). Og effektene var jo noe for seg.

 

Det som også gjorde at filmen kom i en litt anne dimensjon var jo at jeg hadde runna spillet. Det var jeg som hadde vært å sprengt elkraftverket ! Det var jeg som kjørte bilen som Morpheus landet ! :D Vanvittig artig!Ellers mener jeg at oppklaringene og utdypelsen av hvordan the matrix er oppbygd var/er geniale. Nå gleder jeg meg bare til neste film =)

Lenke til kommentar
Tipper uansett at Neo kommer til å kontrollere sentinellene

 

Neo kommer garantert til å spille en sentral rolle i kampen om Zion, men tviler på at han kommer til å kontrollere sentinel'ene, det ville jo blitt ren plankekjøring, og tatt hele spenningsmomentet vekk fra filmen :yes:

hehe, når han stoppet et par stykker endet han opp i koma, så jeg tviler på at han klarer å lære seg å kontrolere dem på et par timer (de har jo bare 24 timer på seg) :)

Lenke til kommentar
Er spoonboy ute av the matrix? For hvordan skulle spoonboy ellers ha sendt skjeen?(eller hvem var det egentlig som sendte den?(husker ikke navnet))

Jeg mener da å huske at han var blant de foreldreløse i Zion, men det var kanskje noe jeg fant opp inne i hodet mitt? Det var i alle fall han lettere plagsomme fyren som jeg ikke husker navnet på som kom og gav skjea til Neo og sa noe sånt som "It's from one of the Orphans. He said you'll understand.). Men et effektivt spark i leggen til denne teorien er jo hvordan Spoonboy har kommet seg ut av Matrix...

Lenke til kommentar
Er spoonboy ute av the matrix? For hvordan skulle spoonboy ellers ha sendt skjeen?(eller hvem var det egentlig som sendte den?(husker ikke navnet))

Jeg mener da å huske at han var blant de foreldreløse i Zion, men det var kanskje noe jeg fant opp inne i hodet mitt? Det var i alle fall han lettere plagsomme fyren som jeg ikke husker navnet på som kom og gav skjea til Neo og sa noe sånt som "It's from one of the Orphans. He said you'll understand.). Men et effektivt spark i leggen til denne teorien er jo hvordan Spoonboy har kommet seg ut av Matrix...

Det stemmer at han sa det.. (at spoonboy var foreldreløs)

I tillegg snakket de om at de hadde fått reddet mange flere det siste året enn det de hadde gjort de 10 foregående årene(eller noe) så det er rimelig sannsynlig at det hadde fått reddet Spoonboy, som tross alt var rimelig "openminded"

Edit: Kjøper appolox sin "skje forklaring" jeg

 

Et annet spørsmål er jo hvordan han fikk med seg skjeen hehe ;) (Det var nok ikke den samme skjeen, noe som "forklarer" bulkingen)

Lenke til kommentar

...eller kanskje det VAR den samme skjeen, ergo forklarer det bulkingen? ;)

 

men ja, nå begynner det å gå opp for meg, ja... hvis jeg ikke alzheimeren min har tatt meg helt så mener jeg å huske Morpheus si noe sånt som "vi har reddet flere de siste seks månedene enn vi hadde gjort de siste seks årene.", og når jeg da også tenker på hvordan de har reddet folk fra Matrix til Zion, så er det en rimelig bra teori...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...