Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Heisann Da har jeg endelig fullført min første hjemmeside. Dette er første gang jeg lager en side helt fra bunnen av bare ved hjelp av Photoshop og Notepad++. Hva synes dere? Hva burde endres? Freebird! Endret 8. januar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 burde få frem en header så jeg veit hva jeg kommer til.. er veldig anonymt Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 siden du er fotograf, kunne du jo få inn et kamera på forsiden? På en elegant måte, selvfølgelig. Kanskje har flere bilder på forsiden. Som vesleengen sa; jeg forsto ikke hva siden var om før jeg leste teksten din, og tolket den (=altfor sent) Misforstå meg rett, den var dritfin, og jeg hadde ikke klart å lage en så bra side, med så mange fine (!!!) bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) SLETTET Endret 8. januar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
program Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) For å ta alt jeg mener bør rettes opp: Banneren er litt smalere enn siden under. Banneren har ikke helt runde kanter som siden under. Kanskje litt for høy banner. Det hadde vært mer elegant med en annen skrifttype. Du MÅ få frem med en gang leseren går inn på siden hva siden handler om. Det er viktig for å få flest mulig som kommer innom siden til å bli på siden. Ellers er siden veldig enkel og passer flott som en slik side. Endret 8. oktober 2009 av program Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) For å ta alt jeg mener bør rettes opp: Banneren er litt smalere enn siden under. Banneren har ikke helt runde kanter som siden under. Kanskje litt for høy banner. Det hadde vært mer elegant med en annen skrifttype. Du MÅ få frem med en gang leseren går inn på siden hva siden handler om. Det er viktig for å få flest mulig som kommer innom siden til å bli på siden. Ellers er siden veldig enkel og passer flott som en slik side. Skal rette opp i det du nevner her, men når det kommer til skrifttype, har du noe forslag? Har valgt å bruke Verdana og Helvetica fordi dette er fonter de fleste har. Endret 8. oktober 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
program Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg beklager. Jeg bruker Opera og teksten som vises hos meg er verken Verdana eller Helvetica, men en skrå og hakkete variant av Times New Roman. Men da jeg prøvde i Firefox ble den vanlig. Da synes jeg tekstvalget er greit. Endret 9. oktober 2009 av program Lenke til kommentar
janingar Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Sier meg enig i den andre kritikken du har fått. Siden var ellers veldig oversiktlig og fin. Syntes du hadde mange flotte bilder under portefølje. Lurer på hva slags skript har du brukt til visning av bildene? For var fin fremvisning av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Går vel ganske tydelig frem av header i kildekoden, men har brukt Fancybox. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 ok Tenkte jo ikke over at jeg burde tatt en titt i kildekoden først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå