Gå til innhold

Selger mente Samsung LE866 var dårlig?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe meg ny tv og har vurdert Samsung sin 866 46" fra i fjor. Den har fått veldig gode kritikker, men var innom elkjøp i dag og selgeren der mente på at det ikke var noe vits å kjøpe en så gammel modell fordi de nye samsung led tvene var så ekstremt mye bedre. Stemmer det at det har vært en så ekstrem forandring?

Jeg finner 866en til ca 14000 på Amentio. Er det et godt kjøp? Får jeg mye for pengene mine?

Også en annen ting jeg lurer på er om det er mulig med trådløs dlna gjennom 866en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja? så vidt jeg kan se var den en av fjorårets toppmodeller og har fått utrolig mye skryt overalt..

Leser også at de nye samsungmodellene bruker en annen type LED som ikke er helt optimalt. Er vist bedre svartnivå på fjorårets modeller, mens årets modeller har en bedre bildeprossessor.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min Samsung A866, 46", med en gang den kom på markedet. På elkjøp fikk den jeg den for 12.000,- og da var også 19" inkl i prisen. Men det var etter MYE venting og diskutering med elkjøp, angående lokketilbud.

Jeg er storfornøyd med tven! bruker Get Hd-dekoder, og Ps3 på den.

Lenke til kommentar

Meningsløs kommentar, Vesleengen.

Selvom det er en eldre modell er det ikke enbetydene med at den er dårlig. Se det slik, dette var en av toppmodellene til Samsung i fjor. En 06' Audi A8 til 700 000,- er ikke et dårlig kjøp, da "en ny Audi A8 til 1.000 000,- er bedre"

Kjør på sier jeg. LE46A866 er et veldig godt kjøp i mine øyne. Jeg har selv LE40A866 på hytten, og LH4000 i stuen.

Og den idiotiske kommentaren om at Samsung's sidebelyste LCD skjermer er bedre, er tull i mine øyne. De har god bildekvalitet, ja, men et for skarpt bilde og dårlig sortnivå(går over i lilla dersom en kommer på siden) er minuset med disse synes jeg. De er tynne og skarpe, det er det.

Lenke til kommentar
Jeg hadde styrt langt unna A8. Og 14000,- er i allefall en overpris. Værre bildebehandlig skal du uansett lete lenge etter, i en såpass "high-end" tv.

enig, den må ha HD dekoder for å være brukbar... har sett den med SD fra cabel og det var dårlig... kunne sammenlignes med a3 serien da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...