Krishell Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg driver med et casemod prosjekt. Men jeg vil ha minst mulig ledninger som alle andre. Det jeg lurer på er om det går ta strøm fra min psu 350w til min http://www.hardware.no/tester/skjerm/xelo_...o_17/index.html . er det noen som har testet dette før? hvordan fungerer det med vekselstrøm eller ikke? vil jeg ødelegge skjermen ved koble den på psu? Håper på svar fra hondaen eller en av de andre elektro kongene her Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 det burde vel gå ann om skjermen ikke trekker for mye Amper. du burde sjekke det først, og så sjekke hvor mange Amper PSUen tåler. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 uff, husker ikke hvor jeg bestilte den, er det noen måte måle dette på? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 det står vel ett eller annet om modellen og produsenten på PSUen? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 det står vel ett eller annet om modellen og produsenten på PSUen? dekselet er tatt av og kastet for en kjøleløsning som sender kaldluft inn og varm luft ut utapå kassa. kan ta et bilde vise foresten, egentlig en smart løsning jeg ikke skjønner hvorfor ikke psu produsentene bruker Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Kald luft blåses utenifra og inn, den varme lifta blåser ut oppe Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg brukte strøm fra pc'n ei stund, men fikk en del forstyrrelser i bildet, så jeg gikk tilbake til strømforsyningen istede. Har enermax på 431 W. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Lcd eller crt skjerm? Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 LCD ja. 10 Poeng til Iver89. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå