Papirkurven Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 De har vell lært det etter Gothic 3, for det var rett og slett uspillbart etter lansering. Måtte gi opp etter 2 timer med spilling pga. all den buggen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Ser anmelder bemerker tekniske problemer. Vet ikke hvilken maskin/software/drivere dette er blitt kjørt på, men jeg har spillt i 50-60 timer+ og ikke en gang hatt noen problemer. Det er imponerende for et helt nytt spill uten oppdateringer og patcher. Ellers en bra anmeldelse, som beskriver spillet godt. En av de beste RPG jeg noen gang har vært heldig å spille! Anbefales for alle som liker RPG (hardcore Gothic-fans: dette er ikke Gothic 4 offisielt, så ikke klag over at det ikke er likt/oppfølger etter deres forventninger). Jeg opplevde et par krasj, ja. Siden jeg ikke har opplevd noe lignende før, ikke en gang med mer krevende spill, så regnet jeg med det var spillet. Kan være maskinvaren min som ikke er kompis med spillmotoren. Uansett så har ikke dette hatt noen innvirkning på min helhetlige opplevelse av spillet, og det har derfor ikke fått innvirkning på karakteren Endret 9. oktober 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ser anmelder bemerker tekniske problemer. Vet ikke hvilken maskin/software/drivere dette er blitt kjørt på, men jeg har spillt i 50-60 timer+ og ikke en gang hatt noen problemer. Det er imponerende for et helt nytt spill uten oppdateringer og patcher. Ellers en bra anmeldelse, som beskriver spillet godt. En av de beste RPG jeg noen gang har vært heldig å spille! Anbefales for alle som liker RPG (hardcore Gothic-fans: dette er ikke Gothic 4 offisielt, så ikke klag over at det ikke er likt/oppfølger etter deres forventninger). Jeg opplevde et par krasj, ja. Siden jeg ikke har opplevd noe lignende før, ikke en gang med mer krevende spill, så regnet jeg med det var spillet. Kan være maskinvaren min som ikke er kompis med spillmotoren. Uansett så har ikke dette hatt noen innvirkning på min helhetlige opplevelse av spillet, og det har derfor ikke fått innvirkning på karakteren Ja det er altfor mange variabler som kan spille inn på ustabilitet dessverre Ser fra flere forum at man klager på at det er tungdrevet/maskinkrevende. Opplevde du dette? Jeg kjører med mer eller mindre fulle innstillinger og med oppløsning 1900x1080 uten noen problemer eller lagg. Dette er "bare" med en bærbar med Nv9800GS og CoreDuo P8700(2,26). Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja det er altfor mange variabler som kan spille inn på ustabilitet dessverre Ser fra flere forum at man klager på at det er tungdrevet/maskinkrevende. Opplevde du dette? Jeg kjører med mer eller mindre fulle innstillinger og med oppløsning 1900x1080 uten noen problemer eller lagg. Dette er "bare" med en bærbar med Nv9800GS og CoreDuo P8700(2,26). En smule krevende, ja. Kjører riktignok ikke på så høy oppløsning (spiller på en 720P HDTV), men kjørte også alt på maks. Jeg opplevde derimot bittelitt hakking av og til, og at PC-en virkelig jobbet med spillet. (Høy temperatur) Men ikke noe spesielt merkbart Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Det som overrasker meg stort er at jeg ikke hørte noe om spillet, før det faktisk var ute. Det er jo den type spill man gleder seg til et år i forveien Men, nå må jeg fortsette å spille dette geniale spillet! Endret 9. oktober 2009 av asad Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Starten av spillet er 100% rippet av fra Age of Conan.. men men.. spillet virker bra Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Starten av spillet er 100% rippet av fra Age of Conan.. men men.. spillet virker bra No shit. XD Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Testet demoen, og ble nysgjerrig. Så fant ut jeg skulle kjøpe det, endte opp med steam og en pris på €49,99, men takket være denne tråden fant jeg det via risen-shop.com og prisen ble 288,- Takk! Endret 11. oktober 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ser fra flere forum at man klager på at det er tungdrevet/maskinkrevende. Opplevde du dette? Jeg kjører med mer eller mindre fulle innstillinger og med oppløsning 1900x1080 uten noen problemer eller lagg. Dette er "bare" med en bærbar med Nv9800GS og CoreDuo P8700(2,26). 1920x1200 alt max = 24-29 fps på Q9550 (3.9ghz) + 4870 1GB 1920x1200 Max med unntak av skygger(medium] + 0 AF = 32 fps For dårlig mtp. grafikken IMO, men overlevbart da FPS er så og si fryst på 32. Opplevd 2 crash hvor svenske-knappen var eneste løsning, utenom det helt stabilt. Dette kan ha vært pga. driver-problemer, har hvertfall ikke hatt noe problemer så langt etter update. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Av alle rollespill jeg har spilt, og det er ganske mange, må jeg si at utforskningsgleden er størst i spill laget av Piranha bytes. ( gothic, risen ) Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ser anmelder bemerker tekniske problemer. Vet ikke hvilken maskin/software/drivere dette er blitt kjørt på, men jeg har spillt i 50-60 timer+ og ikke en gang hatt noen problemer. Det er imponerende for et helt nytt spill uten oppdateringer og patcher. Ellers en bra anmeldelse, som beskriver spillet godt. En av de beste RPG jeg noen gang har vært heldig å spille! Anbefales for alle som liker RPG (hardcore Gothic-fans: dette er ikke Gothic 4 offisielt, så ikke klag over at det ikke er likt/oppfølger etter deres forventninger). Har samme erfaring. Inne crash ingeting. PCen har sågar stått på over natta, gått i dvalemodus, og starta opp rett i spillet igjen uten problemer. Eneste små problemene jeg opplever er et par dører i spillet. Bl.a. døra i 2. etasje til han kart makeren. Når du går inn den, havner du av og til på taket til huset istede for inne i huset. Og en annen dør med samme problem er nede i ett av templene. Det er de eneste litt større problemene jeg har hatt. Ellers er det bare småpirk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg