Jakoozie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Piranha Bytes beviser nok en gang at de kan rollespill Les mer Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Spennende, liker virkelig spill hvor verden oppsluker deg. Skeptisk til dette med vanskeligsgrad, er ikke typen som liker å dø for ofte, men så lenge det ikke føles urettferdig tror jeg ikke dette er et nevneverdig problem. Noen som vet hvor enn kan skaffe seg dette billigst mulig? Helst fra et sted man kan stole på? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ser bra ut! Arnleif: http://prisguide.spillverket.no/product.php?productId=99460 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Testa demoen og likte det jeg såg/prøvde så dette skal absolutt skaffes! Og fin anmeldelse. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Spennende, liker virkelig spill hvor verden oppsluker deg. Skeptisk til dette med vanskeligsgrad, er ikke typen som liker å dø for ofte, men så lenge det ikke føles urettferdig tror jeg ikke dette er et nevneverdig problem. Noen som vet hvor enn kan skaffe seg dette billigst mulig? Helst fra et sted man kan stole på? Det går an å laste ned spillet fra Deep Silver selv, da tror jeg det blir rundt 270 kroner, avhengig av dagens valutakurs. Kan nevne at det er sluppet en demo av spillet, som blant annet kan hentes på spillets offisielle nettsted. Endret 8. oktober 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Men det er ikke til å stikke under en stol at ikke alle koser seg når de for tyvende gang laster inn spillet for å få has på en gjeng med firfislekrigere. Risen er et spill for rollespillveteraner, og i så måte oppfyller det til de grader. Åja, og takk for det!!. Dette har jeg ventet lenge på . Første RPG spillet på mange år som lurer meg til å sitte oppe halve natten. Troddet jeg helt haddet mistet evnen til å leve meg inn i spill igjen helt til Risen dukket opp. Herlig lesning edit Lastet ned spillet fra deep silver og ble trukket 270 kr, det er valutta for pengene det!. Endret 8. oktober 2009 av simalarion Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Troddet jeg helt haddet mistet evnen til å leve meg inn i spill igjen helt til Risen dukket opp. FØlte bare jeg måtte kommentere dette, fordi sånn føles det egentlig for meg også. Tok det ikke med i omtalen (opps ) men Risen er kanskje det eneste spillet jeg har levd meg inn i siden 90-tallet, med unntak av The Witcher. Takk for positive tilbakemeldinger. Men drit i å bruke tid her på forumet, løp og kjøp, eventuelt spill! :!: Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hmmm, ser spennende ut Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Konge spill, men jeg har veldig lyst til og nevne et minus. Det finnes bare et og det er quest/questlog opplegget. Likte det ikke helt i dette og heller ikke helt i Gothic 3, men det er fortsatt vert alle pengene dette koster. Løyp og kjøp!!! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Meget bra artikkel, kommer nok til å kjøpe spillet Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Synes spillet var dritt i forhold til Gothic II. Ingen drager eller troll, heller. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Synes spillet var dritt i forhold til Gothic II.Ingen drager eller troll, heller. mest seriøse kommentaren jeg har lest på lenge. Mener du at drager og troll ingår i historiebegrepet "Titans" ? hvis du ikke skjønte hva jeg mente med det, så la være å svare.. uansett, veldig enig med anmeldelsen! Fikk lik følelse av spillet som skribenten, må si at tiden går skummelt fort ved spilling av Risen, plutselig ble det kl 7 på morningen.... Endret 8. oktober 2009 av hproslan Lenke til kommentar
Hammergoth Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 må bare si at dette er en av de beste rollespillene jeg noensinne har spilt! flott gameplay, utrolig lekker grafikk og fantastisk story og tonnevis av sidequests. anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 I want this =) Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kjekt å se at PB har hentet seg kraftig inn siden Ghotic 3. Foreløpig har jeg bare spilt demoen, men det blir nok et kjøp etter den første patchen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ser ut til at dette spillet er blitt veldig lik eller hat. Personlig liker jeg det også veldig godt. Har allerede gått irundt spill en gang, og kommer nok til å kjøre det engang til litt mer grundig. Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kjøpte dette spillet til xbox 360 her om dagen, og det er verdt hver eneste krone. Får faktisk Gothic følelse av dette spillet, og det er helt fantastisk! Selvom grafikken ikke er helt topp. Er så deilig å faktisk måtte jobbe for å få penger, skills. Pluss så mange forskiellige folk å snakke med. Rått spill! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kjøpte dette spillet til xbox 360 her om dagen, og det er verdt hver eneste krone. Får faktisk Gothic følelse av dette spillet, og det er helt fantastisk! Selvom grafikken ikke er helt topp. Er så deilig å faktisk måtte jobbe for å få penger, skills. Pluss så mange forskiellige folk å snakke med. Rått spill! helt enig! Og syns best av alt, De snakker! (lyd altså, ikke bare tekst) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det heter vel enten "levelscaling" eller "nivåskalering", begrepet "levelskalering" blir i overkant Engorsk. Høy vanskelighetsgrad er vel en positiv ting og ikke noe å trekke poeng for. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ser anmelder bemerker tekniske problemer. Vet ikke hvilken maskin/software/drivere dette er blitt kjørt på, men jeg har spillt i 50-60 timer+ og ikke en gang hatt noen problemer. Det er imponerende for et helt nytt spill uten oppdateringer og patcher. Ellers en bra anmeldelse, som beskriver spillet godt. En av de beste RPG jeg noen gang har vært heldig å spille! Anbefales for alle som liker RPG (hardcore Gothic-fans: dette er ikke Gothic 4 offisielt, så ikke klag over at det ikke er likt/oppfølger etter deres forventninger). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg