Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal kjøpe min første bil.. hjelp?

Aksel114

Anbefalte innlegg

synes ikke det er stiv pris. bilen er jo strøken, og kilometerstanden bærer jo ingen preg.

jeg hadde selv en golf II. solgte den i august 2009. fikk 12 k for den. den var gådd nesten 250000. og det var litt lakkrust men ingen hull eller noe. bilen gikk som en klokke. enste jeg bytta var eksosanlegget, for det hadde stått på siden bilen var ny i 1986. og et hjullager forran. og bytta plugge og olje og oljefilter selvfølgelig. men plugger og olje er jo normalt at man bytter. hadde aldri feil med bilen.

kan jo nevne også at mamma hadde også en golf 2 1986 modell. og hun pendeler. den bilen var kjørt over 700000 da den ble solgt. motoren var jo ganske utslitt på 650000 da, så motoren og gir og clutch ble bytta da. fikk ganske mye for den og da den ble solgt, ble jo satt i ny fabrikkmotor i den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingen vits i å kjøpe bil før man er 17. og uansett kan man ikke registrere den i sitt eget navn før man blir 18. må være myndig.

selv fikk jeg min egen bil da jeg var 16. men var ikke jeg som bestemte det. jeg fikk den av foreldrene min og det var et godt kjøp.

Lenke til kommentar
Tenker bil i 16-årsalderen selv. Stas å komme kjørende med bil til skolen siste året på ungdomsskolen. Mamma har gått med på å sitte på så ofte som mulig, faktisk. :cool:

haeheheah. er jo ikke stas å få kjøre på skole mens "mamma" sitter på. det som er stas er å komme alene. men det kan man bare glemme før man har lappen :p

Lenke til kommentar
Skal komme bånn gass inn på skolegården med hvinende dekk og røyk fra dekka, med mamma eller ikke. :cool:

HAHAHHA. snakker om å drite seg årntli ut. er det mest latterlige jeg har hørt.

uansett så vedde jeg på at du verken kan/eller får det til så. og med forhjulstrekker er det enda mere flaut. :thumbdown:

Endret av hahaa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
Ikke kom hit og ødelegg drømmene mine nå da.. :mad:

Skal komme bånn gass inn på skolegården med hvinende dekk og røyk fra dekka, med mamma eller ikke. :cool:

...Hvis ikke tar jeg traktorlappen. Er populært med traktor i 16-årsalderen her på Jæran.

Digg når morra di drar i brekket, da :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Ikke ødelegg drømmene mine nåda.. cry.gif

Hehe, gjør det du vil. Men jeg hadde venta til jeg får lappen Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...