Sanchez_ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) 1. Du spiser villsvin, og frukt til middag hver dag.. 2. Du tilbringer mer tid på øyer i middelhavet enn i hjemmlandet ditt... 3. Du sitter innelåst i en kjeller og ser episodene om og om igjen..dagen lang..uka lang 4. Du har ringt folkeregistrert og endret navnet ditt til Ola Locke, eller Ola Sawyer... 5. Du har kastet ut alle møblene i huset ditt og kjøpt palmer og sand. 6. Du klager til universitetet du går på fordi de ikke tilbyr "lost studium". 7. Du bestiller vrakrester av et fly og legger det ute i hagen din. 8. Du har satt opp en sensor til stereoanlegget som spiller jungellyder når du åpner døra til rommet ditt. 9. Du går ikke utenfor huset uten å ta med deg et våpen. 10. Du surrer tape rundt fingrene og skriver FATE, eller LATE 11. Du siterer fra Lost hele tiden. 12. Du sier "du ser litt LOST ut!" når noen ser borte ut. 13. Du sitter på internett hele dagen og skriver i diskusjonsforum. 14. Du ikke vil gå inn noe sted fordi det kan være "lik" der. 15. Du tror et monster lurer bak hver minste busk. 16. Du tar fly og håper du styrter på ei øde øy. 17. Du lager en klubb med en lege, en skurk, en feit.osv 18. Du går til frisøren og spør om han kan gi deg samme frisyre som Hurley. 19. Du laster ned alt du finner av lost, og fyller opp diskene på pcen din med bare lost episoder av forskjellige releaser. 20. Du syns det er utilgivelig at teksteren av lost episodene på TVNorge tekster feil. 21. Du har et bilde av en øy bak nicket ditt på MSN, koden er (ip) 22. Du hamstrer alt du kommer over (Sawyer) 23. Du prøver å gå opp 100 kilo i vekt slik at du kan bli som Hurley. 24. Du sitter oppe hele natta etter at den nyeste episoden er sendt i USA for å laste den ned. 25. Du smitter vennene dine med lost feberen, og alle blir like gale. 26. Du snakker bare om lost og mister alle vennene dine. 27. Du spiser usynlig peanøttsmør på brødskive. 28. Du har en koffert full av pistoler, og en full av kniver. 29. Du prøver å bygge deg en flåte for å finne "land" i stua di. 30. Du drikker bare vann fra flasker, og må spare det. Dette er ikke min, altså. Fant den på nettet en plass. Jeg kan faktisk med hånda på hjerte si meg enig med nr 3, 11, 12, 19, 20(!!), 24 og 25.. Endret 8. oktober 2009 av toycar007 Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 20. Du syns det er utilgivelig at teksteren av lost episodene på TVNorge tekster feil. Ord deling!!! (Lost-episodene skal det selvfølgelig skrives) Da Lost starta på TVNorge, så hadde de en hobbyoversetter som oversatte trailerne. Ikke én eneste gang så jeg en hel setning ble skrevet riktig! Episodene i seg selv var greit nok oversatt. Fant få, om ingen, skrivefeil da. Så de som ønsker at episodene skal komme samtidig i USA og Norge og resten av verden må nok drømme en gang til. Enten som må alt utsettes, sånn at alle land som ønsker det får oversatt det i tide (tar nok en hel dags arbeids, kanskje flere arbeidsdager), eller så får det være som det er nå. Nytt i år er Flashforward som bare sendes 3 uker og 1 dager etter USAs skjema. Det er vel rekord i Norge? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nytt i år er Flashforward som bare sendes 3 uker og 1 dager etter USAs skjema. Det er vel rekord i Norge? Fikk litt sjokk da jeg oppdaget det, hadde trodd det skulle ta et halvt år minst. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hadde ikke vert det minste problem for oversettere å få dette til innen rimelig tid. Engelsk sub legges ut bare få timer etter den lekker til piratnettverk. Jeg har ved flere tilfeller sett norske-amatøt subber som er kommet rett etter de engelske. De kunnefint ha subbet og synket episoden og sendt den kvelden etter på norsk TV. Noe annet hadde ikke vert mulig pga episoden går sånn i 2-3 tiden på natta norsk tid. Det ville de nok høstet mange seere på. TVNorge altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Morsom liste! Kjenner meg igjen i 4, 8, 15, 16 og 23 Endret 8. november 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå