Like clockwork Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Pass på så du ikke trykker ja når det står "slett tilbakestill til fabrikkingstillinger" da. Til TS: Tror det beste for deg hadde vært å gå til en mobilforhandler og bare be de se på, tipper at det er en enkel sak for de å finne ut av det Edit: snarveismenyen Da har du jo bare slettet snarveien, og ikke selve bluetoothen. Endret 9. oktober 2009 av Blueone Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Still inn på "instillinger", som sagt mange ganger i denne tråden. At du har slettet en svarvei betyr at du har slettet en SNARVEI. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bluetooth finner du i innstillingsmenyen under kommunikasjon eller noe slik. Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 bluetooth ligger ikke inne på innstillinger Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Pass på å ikke fore trollet... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva med å... du vet, se i BRUKSANVISNINGEN? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hvis dette ikke er en troll finner du instillingene på : Instillinger -> Kommunikasjon (eller Tilkobling) -> Bluetooth Endret 9. oktober 2009 av HauksA Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 står ikke kommunikasjon eller tilkobling Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Ser at du er 13 år, så tror det er best at gir telefonen til noen som har litt peiling og så forklarer du dem problemet, er sikkert en kjapp sak å fikse. Endret 9. oktober 2009 av Blueone Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 er 14. trenger vel ikke det? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 er 14. trenger vel ikke det? Jo... Ser ut til at du trenger det. Men er siste ordet fra meg i denne tråden, mistenker at du troller... Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 troller? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29 Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 jeg skriver ikke dette for å tulle, jeg mener det, jeg finner ikke bluetooth etter jeg kom borti slett på den snarveismenyen. bluetooth har forsvunnet fra innstillinger også. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) jeg skriver ikke dette for å tulle, jeg mener det, jeg finner ikke bluetooth etter jeg kom borti slett på den snarveismenyen. bluetooth har forsvunnet fra innstillinger også. Vel, hvis du tuller så har du det sikkert himla gøy nå. Hvis du derimot er totalt mobilinkompetent, så kan du ta en titt i bruksanvisningen her: http://www.sonyericsson.com/cws/download/1...AIUG_R1a_NO.pdf På side 16 finner du snarveier, og på side 68-69 finner du bluetooth... Gudd løkk! Endret 9. oktober 2009 av zannas Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du kan da ikke slette bluetooth... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvis du faktisk ikke troller så er det åpenbart at du ikke vet hverken opp eller ned på en mobiltelefon så tror nok du burde spørre en voksen. Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 jeg skriver ikke dette for å tulle, jeg mener det, jeg finner ikke bluetooth etter jeg kom borti slett på den snarveismenyen. bluetooth har forsvunnet fra innstillinger også. Vel, hvis du tuller så har du det sikkert himla gøy nå. Hvis du derimot er totalt mobilinkompetent, så kan du ta en titt i bruksanvisningen her: http://www.sonyericsson.com/cws/download/1...AIUG_R1a_NO.pdf På side 16 finner du snarveier, og på side 68-69 finner du bluetooth... Gudd løkk! Tusen takk!! har fiksa det nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå