smallville_91 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det ser ut som om jeg klarte å slette bluetooth fra mobilen min, det er en sony ericsson w610i.. går den ann å laste ned bluetooth eller gjenoprette det? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det ser ut som om jeg klarte å slette bluetooth fra mobilen min, det er en sony ericsson w610i.. går den ann å laste ned bluetooth eller gjenoprette det? Gjennoprette til fabrikkinstillinger? Vet ikke om det fungerer, men kanskje verdt et forsøk? Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det ser ut som om jeg klarte å slette bluetooth fra mobilen min, det er en sony ericsson w610i.. går den ann å laste ned bluetooth eller gjenoprette det? Hva mener du med at du "klarte å slette bluetooth på mobilen" din? Skjønte jeg rett og slett ikke... Hvis du mener at du fikk slettet en sammenkoblet enhet, f.eks en bluetooth handfri, så er det jo bare å parre den på nytt med mobilen da... Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det ser ut som om jeg klarte å slette bluetooth fra mobilen min, [...] Hva var det du gjorde da den ble slettet?/Hvordan slettet du den? Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 kom borti slett bluetooth. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Må nesten bare le, men fra spøk til allvor på mine mobiler går det rett og slett ikke ann å slette bluetooth ,innstillinger, logg mm Har nokiaer Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 det sto slett bluetooth og kom bort slett, og nå finner jeg ikke bluetooth lenger. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 det var ikke bare en snarvei da? Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 tror ikke det, finner ikke bluetooth noen steder... noen som vet hvordan jeg gjenoppretter bluetooth? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 jeg ville satset på å gjennopprette fabrikk instillinger... skal være en slik mulighet under instillinger en plass. Men vær obs på at du mister alt på telefonen, så er lurt å ta backup av det du har der først. Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 wow, det gjør jeg ikke:P har så mye på mobilen, finnes det ingen andre måter? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 det finnes nok flere måter men siden jeg ikke helt klarer å se hvordan du klarer å slette bluetooth fra tlf og du ikke klarer å forklare det er det nok den "enkleste" løsningen Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er nok ikke mulig å slette programvaren og driverene til Bluetooth manuelt inne på mobilens GUI så langt jeg vet. Hvilken mobil snakker vi om? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 sony ericsson w610i, som forsåvidt står i første post Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ups.. Har hatt samme mobil selv. Er nok ike mulig å slette Bluetooth på den, nei. Finkjemm instillingene dine èn gang til, trådstarter. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Pass på så du ikke trykker ja når det står "slett tilbakestill til fabrikkingstillinger" da. Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 finner ikke bluetooth noen steder Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvor sletta du bluetoothen fra da? Innstillinger eller snarveismenyen? Lenke til kommentar
smallville_91 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 snarveismenyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå