arneboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 https://prisguiden.no/vis_handlevog...aggon_id=104726 Har laget en handlevogn.. Ser dette greit ut? Så lenge siden jeg har laget ny pc, men etter hva jeg har fått med meg bør dette funke.. enig? Takk for all tilbakemelding og kritikk Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 skal du kjøre crossfire? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det ser bra ut. Men du skal ikke ha noe optisk drev (DVD-spiller feks)? Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 tenkte å kanskje kjøre crossfire etterhvert som jeg får råd til et skjermkort til.. Optiske Drev og diverse slike ting som HDD osv har jeg fra før Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ser greit ut for meg også. Ser ikke ut til at noen har 5850 på lager, da. Ble jo revet vekk som varmt hvetebrød. :!: Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 jepp.. ser det jeg å.. men den skulle være inne igjen rundt 20. okt. sto det på noen av webshoppene, så lenge har jeg tålmodighet til å vente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå