fgr Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) men les hva jeg skriver lenger opp på siden da? jeg bestiller og sjekker om det er ekte før noen betaler noesomhelst. forrige side that is. Endret 19. oktober 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Fabelaktig! Da skal jeg ha den Louis Vuitton-skjorten, og så vil jeg at du skal innom Akersgata 20 og spørre om den er ekte. Sikkert noen herfra som kan være med og gå god for at den er ekte! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 neitakk, bestiller ikke for forståsegpåere og bedrevitere uansett ville det vært dumt av meg å bestille noe du allerede mener å ha avslørt som fake. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Haha, ja. Mye der inne var dårlig altså. Stilig LV-genser... Spennede design på Gucci- og Prada-produktene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Beklager, legger meg flat. Kan jeg nå bestille? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Hele Burberry kolleksjonen het "Bruberry", viss jeg ikke leste helt feil. Blir jo litt tvilsomt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 personlig så har merke null og si, er et klesplass kult så kjøper jeg det. Smet likte jeg godt. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 personlig så har merke null og si, er et klesplass kult så kjøper jeg det. samma her Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) At noen gjør slik som jaga her er bare flott=) Men vi kan ta fra begge linkene du har gitt? Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 første linken er bare en nedgradert versjon av andre linken. eller har jeg ikke fått med ed hardy tskjortene kanskje humm. velge i alt ja Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg fant ikke t-skjortene til Ed Hardy i siste linken. Men det skal jo ikke ha så mye og si, er ikke så mye arbeid og trykke på en link:P Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 HVa skjedde med dette her a. Jagarock hang seg på grunn av all kritikken i denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå