hansjqrg1 Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Klart det kan være ekte vare hvis han har laget hjemmesiden selv, kun for å vise frem produktene! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 vil presisere at det er helt risikofritt. jeg bestiller opp, når jeg får varene går jeg til en butikk her i oslo som har ed hardy, sammenligner. hvis godkjent, slenger jeg et par av de jeg bestilte til megselv i vaskemaskin og kjører de en dag i vaskemaskina på høy temp. er det bra nok kvalitet, tar jeg kontakt med de som har meldt interesse for avtale om forsendelse/betaling. og om kvaliteten suger beholder jeg alt selv. har sendt ut beskjed til alle interesserte, har nok interesserte for første ordre nå Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Wait up, jeg er med på første ordre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Dette er artig:) Liker serien rett og slett for at jeg har tattoveringer som hobby:) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 jeg hadde ikke gått med noe sånt selv om jeg fikk betalt for det! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 hva søren gjør du her inne da? Hva er det med folk og tuting om ting som de bare kan hoppe over. for lite og gjøre? Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 For lite Å gjøre. å/og er viktig å vite forskjellen på. Det er ett moteforum. Folk liker å diskutere klær og mote. Om jeg ser noe stygt, så sier jeg vell at det er det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Og du understreket det jeg ville frem til...helt perfekt;) Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 For lite Å gjøre. å/og er viktig å vite forskjellen på. Det er ett moteforum. Folk liker å diskutere klær og mote. Om jeg ser noe stygt, så sier jeg vell at det er det. Før du klager på andre ville jeg først gått over min egen rettskriving, ser to tre feil der. Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Kan ikke bare de som hater Ed Hardy bare holde seg borte fra denne tråden. Alle vet allerede at det er mange som misliker merket og det trengs ikke flere poster med "Ed Hardy er stygt". Jeg er faktisk enig i at 90% av det de lager ikke ser noe bra ut, det blir over the top med mye av t-skjortene de lager med trykk over hele greia. Mange av t-skjortene som er litt mer minimalistiske, f.eks de med et trykk foran syntes jeg er fete. Endret 18. oktober 2009 av Eirikg89 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Noen av t-skjortene var fete. Jeg er interessert. Og så lurer jeg på om det er begrenset til t-skjorter. Ed Hardy har noen fete bukser og jakker. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Noen av t-skjortene var fete. Jeg er interessert. Og så lurer jeg på om det er begrenset til t-skjorter. Ed Hardy har noen fete bukser og jakker. skal se på muligheten for det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Jakke hadde vært utrolig kult og du klarte og få tak i:D Er enig i at mange av klærne har litt mye farger osv., men det skal tross alt speile en industri. Men de har også flere skjorter som har minimalt med farger osv. Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Sendte deg en PM Jagarock, men fikk ikke noe svar. Hvor lang tid tar det før du bestiller og ca. hvor lang tid før de ankommer Norge? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 driver akkurat nå og lager et album der man ikke bare har ed hardy å velge mellom, men alt av klær som distributør kan få taki. så det burde bli litt av hvert for alles smak. jeg fant dessverre ikke ed hardy jakker for de som spurte om det, men jeg legger snart ut link til alt sammen, inkludert ed hardy jeans blant annet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Kult Lenke til kommentar
Joney Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 http://www.threadless.com/ Trenger ikke si mer. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg kan godt være på bestillingen hvis tskjortene viser seg å være av god kvalitet. jagarock, send meg PM hvis det blir aktuelt med bestilling, så kan det hende at jeg kjøper en tskjorte eller to. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) http://avisavis.no/clothes/album/phpAlbum_....fix06/main.php her er det litt mer å velge mellom. alle priser er ca. 1/3 av det du finner i norsk butikkutsalg. bare å spørre etter pris Endret 19. oktober 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Tydelig fake. 3-tallet feil vei? Virkelig? Liker spesielt denne; Håper ingen her har betalt denne fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå