fgr Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Heisann du! Jeg kom over et merke som heter Ed Hardy, syns de var kule, men SAAATAN så dyrt. rundt 700 spenn på norske butikker. Men det har seg sånn at jeg kan importere klær fra en av mine leverandører, og de hadde masse ed hardy. Dealen er, jeg trenger 12 stk. som har lyst på en ed hardy tskjorte før det lønner seg for meg å importere. Da kan jeg få pressa prisen ned i 200,- pr tskjorte (vil ha noen selv også ) Jeg har lagd en stor liste med bilder over alle tskjortene her: http://avisavis.no/ed_hardy/ Hvem skal ha? * Jagarock Noen eksempler: Håper flere liker dem! Lenke til kommentar
WASD Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvorfor vil noen gå med dette, minner om en seksåring som nettopp har oppdaget Kaptein Sabeltann. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ed hardy t-skjorter er ikke no fete.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Synes t-skjortene, og alle andre klesplaggene er bra harry Lenke til kommentar
fgr Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 kan dere ikke holde det for dere selv om dere ikke liker det, er ikke interessert i å høre på :!: Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Har du noen flere bilder av hva vi kan velge i? Hvor i verden er dette i fra? Vet du noe om kvalitet? Edit så lista nå. Endret 8. oktober 2009 av amdorintel Lenke til kommentar
fgr Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Har du noen flere bilder av hva vi kan velge i?Hvor i verden er dette i fra? Vet du noe om kvalitet? http://avisavis.no/ed_hardy/ får en prøve fra de nå Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ok.er det bra kvalitet så er nok jeg med på en del skjorter Lenke til kommentar
WASD Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Forresten, vet du at de er ekte? Vet at det er vanlig å gange med 3, men at du skulle få det til innkjøpspris som fra butikker syntes jeg hørtes rart ut. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dessuten er det en tredjedel av prisen. Tre ganger billigere sier vel at du ganger opprinnelig pris med tre Ed Hardy er fælt. Lenke til kommentar
EL MUPPO Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg vil gjerne ha en, men hvordan skal jeg betale deg og hvilket design kan man velge mellom, alle? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 da er det 4 stk. som er interessert (5 inkl. meg). så det blir vel noe av dette ganske snart. jeg sender alle interesserte en PM om ca. en uke. Jeg vil gjerne ha en, men hvordan skal jeg betale deg og hvilket design kan man velge mellom, alle? kan velge mellom alle ja Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og hvordan kan du garantere at dette er genuine produkter, og ikke kjipe kopier fra Kina? Hvis jeg hadde kjøpt av en random forumbruker, med flesteparten av postene i samliv og relasjoner, hadde ikke jeg vært helt overbevist om at det var ekte. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Få noen kinesere til å kopiere motivet så har du løsningen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Syntes Ed Hardy plagg storsett er harry. Ser ut som en dyrere versjon av noe man finner i sydenland i en billig bod sammen med postkort og delfinkunst. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ed Hardy er grusomt harry, som gjør det veldig teit. Den nettsiden ser veldig tvilsom ut /fakes. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Syntes Ed Hardy plagg storsett er harry. Ser ut som en dyrere versjon av noe man finner i sydenland i en billig bod sammen med postkort og delfinkunst. haha, det har du faktisk rett i når jeg tenker etter! men jeg syns nå et par av dem var kule lell. Ed Hardy er grusomt harry, som gjør det veldig teit. Den nettsiden ser veldig tvilsom ut /fakes. syns du nettsiden ser tvilsom ut oooo, så rart, siden det bare er en tabell jeg satte opp for å vise alle tskjortene. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Haha. Det der er jo ikke ekte vare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå