pinpoint Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Litt merkelig spørsmål her, men jeg kjøpte ett XFX 9800gx2 da dette kortet akkurat hadde kommet ut på markedet. Er det noen her som husker hvilken nettbutikk(er) som var først ute med dette kortet? Nå har det seg slik at kortet plutselig nå har sviktet og jeg kan verken finne kvitteringen eller huske hvor jeg kjøpte dette kortet :S Så nå sitter jeg i saksa med et skjermkort jeg betalte 4000kr for som jeg like godt kan kaste i søpla. Husker det bare var noen få nettbutikker som hadde det inne på lager da jeg kjøpte det, så om noen som har dette kortet kunne kommet med noen ideer? har pløyet igjennom webshop listen til hardware.no, uten hell. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Komplett Mpx Amentio Se om du har laget en konto på diverse nettbutikker. Endret 8. oktober 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Bare å søke gjennom mailen din det Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 hehe, joda hadde d vært så enkelt. vært igjennom mails og alle de shoppene + flere :S Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg fant, jeg fant! Butikken er Navitel, men på nettsiden står det følgende: "Navitel.no er nå oppløst. Vi takker våre kunder og leverandører for samarbeidet.". Tydligvis har butikken gått konkurs. Hvilke muligheter har jeg da? Jeg betalte jo 4800 kr for dette kortet! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Direkte RMA til produsent. Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 hørte med XFX support, og de sier de ikke har ansvar for garanti- det er butikken som har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå