Louigi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Hei. Jeg har akkurat skaffet meg en ny server, men har ikke cd/dvd med det på. Jeg har .iso fila her, men bare brenne-dvder... Er det mulig å installere det fra det, eller må jeg ha brenne-cd? Tenkte det var greit å spørre, så slipper jeg å waste en brenne-dvd på det Edit: Jeg har dvd leser i serveren Endret 8. oktober 2009 av Louigi Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Fikk ikke svar, så fant ut at jeg kunne bruke minnepinne Det funka fint Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 ser du fant utav det, men dersom du skulle komme opp i samme situasjon senere så kan du altså brenne en cd-iso på en dvd plate. Gjør det hele tiden selv da jeg ikke har cdplater lenger :o Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 ser du fant utav det, men dersom du skulle komme opp i samme situasjon senere så kan du altså brenne en cd-iso på en dvd plate. Gjør det hele tiden selv da jeg ikke har cdplater lenger :o Okei takk for svar får nok bruk for det en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå