abene Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Google har lagt til en funksjon som gjør det mulig å vise PDF-filer med innebygd leser. Les mer Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke dumt. Sikkert greit for svake PCer med stor båndbredde. Kjapt går det også. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Åssen har de fiksa dette? Mistenker de bruker en server til å konvertere pdf til png bilder som de så stapper på websia. Vil bli overasket om de har laget et js bibliotek for å få til dette. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 GMail har hatt dette en stund og fint at søkemotoren nå også får det! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Åssen har de fiksa dette?Mistenker de bruker en server til å konvertere pdf til png bilder som de så stapper på websia. Vil bli overasket om de har laget et js bibliotek for å få til dette. Hva med å sjekke ut tjenesten? http://www.google.no/search?q=filetype%3Apdf+lf+tma4100Trykk på 'Vis'-linkene under søkoverskriftene. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Endelig, har lurt på når det ville komme en stund. Bruker både Google Docs og GMail daglig. Endret 8. oktober 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
maedox Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 For de som bruker Firefox kan Greasemonkey med scriptet 'Open with Google Viewer' brukes for å gjøre det samme med et hvilket som helst PDF-dokument på en hvilken som helst webside. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hadde det ikke vært genialt om Google Chrome kunne nyttiggjøre seg den Google-funksjonen på strak arm uten plugins. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ah, så det var nytt! Trodde jeg bare hadde oversett det iom at det bare var på noen dokumenter og har fantes til Gmail lenge. Men var veldig praktisk! Spesielt for meg som ikke har et eneste Adobe-program på pcen (enda) etter formatering. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dette falt i smak hos meg. Er så irriterende når dokumentet mister så mye av formateringen, og det er litt irriterende å måtte opp med ekstern PDF-leser hver gang. Veldig praktisk løsning. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg ville ikke hatt noe imot windows med innebygd pdf-leser, og helst en grei en (ikke noe adobe-dritt som bruker 50% av minnet på å lese en A4-side). Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Endelig går det an å bli kvitt "Adobe updater". Takk og lov! Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det har du kunnet lenge med Foxit Reader. Men da får du derimot en Foxit updater. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tar imot denne funksjonen med takk. Har kvittet meg med BIG-bloated-PDF, men det er bra om man kan lese PDF med minst mulig styr. PDF er fint til sine ting, men om man må tvinne tomler før det skjer noe så er det neste værsågod for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå