Jacuzzi Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei, jeg har et Hercules 3D Prophet 9000 128 MB skjermkort og prøvde i går å oppdatere driveren. Fra før har jeg den driveren som følger med kortet, og den driveren jeg oppdaterte med var Catalyst 3.2 (7.84 - 17.03.2003). Operativsystemet mitt er Win XP build 2600 (SP1 er ikke installert), Athlon XP1800 og 256 MB RAM. Etter å ha installert spillene mine på nytt, BF 1942 og GTA 3 kom jeg så vidt inn i BF 1942 - det klikka før jeg fikk startet mission og GTA 3 virket ikke i det hele tatt.. Prøvde å installere den gamle driveren igjen og da fungerte spillene. Jeg har lyst til å installere den nye driveren for det er ikke mulig å spille BF 1942 og GTA 3 uten at det hakker selv i lav oppløsning (800x600).. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Setter stor pris på hjelp! /Henrik. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Slett den gamle driveren fra systemet og reboot før du innstallerer den nye. Noen drivere på slettes fysisk for at de ikke skal overstyre den nye driveren ved oppstart, ihvertfall har jeg erfart det med nvidia-drivere. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 På tide med litt mer ram kanskje i henhold til hakking?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå