duttis Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei. Jeg og en kolega ønsker å spille mot hverandre i bilspill over nettet. Hvilke spill støtter dette som er bra? Håper på anbefalninger =) Tommy Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 1NSANE! Awesome oline. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 LFS, beste bilspill simulatoren. Lenke til kommentar
duttis Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 LFS, beste bilspill simulatoren. Og disse kan spilles over nettet mot f.eks kolegaen så lenge vi har et eks hver? Lenke til kommentar
duttis Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 får ikke opp noe på hverken lfs eller 1NSANE, er det den tittelen jeg skal søke etter? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 får ikke opp noe på hverken lfs eller 1NSANE, er det den tittelen jeg skal søke etter? Live for speed. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 LFS, beste bilspill simulatoren. Og disse kan spilles over nettet mot f.eks kolegaen så lenge vi har et eks hver? Jepp! Du kan spille med mus også. Men vær advart; dette er en simulator, ikke arcade, så det er rimelig vanskelig. Men desto mer tilfredsstillende når du får teken på det! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skal dere spille 1nsane må dere nok belage dere på å leke litt pirater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå