TigerJack Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) På min nye W995 opplever jeg et irriterende problem når jeg mottar meldinger. Når jeg mottar meldinger og skal åpne disse ender jeg opp under "samtaler" og ikke "meldinger". Dette er jo totalt meningsløst da jeg ikke akkurat driver og chatter med meldinger. Har leita meg ihjel etter innstillinger for dette men finner det ikke. Hvorfor skjer dette plutselig nå (har ikke vært slik tidligere). Vil gjerne deaktivere hele Samtale-funksjonen. På forhånd Takk! Endret 24. oktober 2009 av cyclo Emnetittel spesifisert Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Ingen som har svar på dette problemet? Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ingen som har svar på dette problemet? Når du er inne i innboks står det oppe til venstre 2 ikon. En konvolutt og en for samtale. Du velger konvolutten og vips så har du vanlige meldinger. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå