ingesqz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er i vurderingsfasen ang. kjøp av PS3, men sliter med å finne spill som min sønn på 4 kan ha noe glede av. Far vil ha PS3, men ser jo at Wii er bedre til små barn. Er det noe spill for 4-6 åringer på PS3? De bør ha norsk tale. Noe forslag? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) LittleBigPlanet!!! Like moro for en 5-åring som for en 55-åring :!: Dette spillet burde du virkelig ta en titt på. LittleBigPlanet er koselig, artig og utfordrende, og kan gi timesvis med underholdning for et barn. Heller blir det ingen krangling med tanke på hvem sin tur det er å spille, for i LBP kan opptil 4 spillere holde på samtidig. Jeg håper dette var til hjelp Endret 8. oktober 2009 av dannad Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ratchet & Clank er hvertfall favoritten til fetterne mine på hendholdsvis 5 og 7 år. LittleBigPlanet er som sagt barnevennlig. Flower på PSN er jo et flott spill som bruker morsomme motion-controls(PS3 kontrolleren). Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har selv en datter på 6 som elsker Little Big Planet. Andre spill kan være Lego -seriene (Lego Batman, Indiana Jones, Star Wars) og det finnes en rekke med barnevennlige "små-spill" som kan lastes ned for en billig penge fra PSN-store. F.eks. buzz-junior + en rekke med PSOne klassikere. Lenke til kommentar
ingesqz Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Takk for tips. Da blir det PS3 så får vi håpe poden blir fornøyd. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Mener å ha lest at Madagascar 2 passer bra for småingene - norsk tale også. Noen som vet? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 I tillegg finnes også Wall-E, Biler og Madagaskar på PS3. Men jeg har ingen peiling på om disse er bra. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jungle buzz ? Det er ikke fullversjonen av spillet men fem av minispillene tror jeg til 40,-kr hvis jeg ikke husker helt feil. De har også Buzz junior: Robo Jam, også kun fem av ministpillene og Buzz junior: Monster Rumble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå